Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Samsung 730

Samsung 730

Eftersom Guran efterlyser trevliga inlägg om vardagshändelser så kan jag berätta att jag beställt en Samsung 730. Nu går jag här i spänd förväntan. Jag har aldrig haft en mobil med kamera, men denna har ju både kamera, färgskärmar, MP3, radio, ja jag ger mig sjuttsingen på att den även har en liten askkopp.

Det hupfällbara undret har ju en sådan där Blåtandsfunktion. I produktbeskrivningen så skall man bara behöva lägga luren bredvid datorn för att överföra information. Så kan det väl inte vara? Man måste väll installera någon slags mottagare i datorn först?

Tänk dubbla färgskärmar. Då kan jag ju ta kort på mig själv. Ni vill väl ha mig på bild här någonstans?
Antal svar på detta inlägg: 36
Sidor: «1 2 3 4

Oj nu kanske jag visade för mycket kännslor?
Ja visst är det fantastiskt med alla olika detaljer i de nya mobiltelefonerna, kamera, MP3, radio, dubbla skärmar mm. Men har ni kollat om det går att ringa med dom. Jag bara skoja!!

Nu kan man oxå förstå de två killarna som står o jämför och den ena säger....Min är mycket mindre än din......

Själv har jag en Samsung 720 och är jätte nöjd...även med ljudet. Visserligen hör jag lite dåligt men...

/cribbe
Men nu vill man väl helt plötsligt ha den minsta? En bra sak med Samsung är att den är vikbar, och har inbyggd antenn.
Annons
Ha! Nu har min Ericsson slutat att glappa.
Och nu går den att vika med!
Men Donne du vet väl att inte alla mobiler är vikbara!!
Skam den som ger sig!

Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem