Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Samsung 730

Samsung 730

Eftersom Guran efterlyser trevliga inlägg om vardagshändelser så kan jag berätta att jag beställt en Samsung 730. Nu går jag här i spänd förväntan. Jag har aldrig haft en mobil med kamera, men denna har ju både kamera, färgskärmar, MP3, radio, ja jag ger mig sjuttsingen på att den även har en liten askkopp.

Det hupfällbara undret har ju en sådan där Blåtandsfunktion. I produktbeskrivningen så skall man bara behöva lägga luren bredvid datorn för att överföra information. Så kan det väl inte vara? Man måste väll installera någon slags mottagare i datorn först?

Tänk dubbla färgskärmar. Då kan jag ju ta kort på mig själv. Ni vill väl ha mig på bild här någonstans?
Antal svar på detta inlägg: 36
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Tänk att på min skall man kunna sända röstmeddelanden! Bra va?
Det är väl härligt med ny teknik, så många nya grejor man får testa
hoppas att du får mycket nöje med din nya nalle.
Jag är helnöjd med radio och diktafon och röststyrning mm
och för att inte säga enkelheten att föra över bilder via bluethoot
mellan datorer eller nallar, helt suveränt.
Kan du förklara detta med bluethoot för en Batting från förra seklet? Inte räcker det väl med att lägga luren bredvid datorn?
Annons
Batting det kan vara bra att ha en bluethoot adapter till datorn åxå och att starta bluethoot i telefonen.. ;)

Men förutom det så funkar det som ett vanligt trådlöst nätverk(föruomt att det är bluethoot då) med en max räkvid på 10m (ofta sämre) och lägre överföringshastighet men stabilare än IR och snabbare.
Batting var den dyr din nya mobil? Jag har en Nokia 3310 tror jag den heter och den får man dra på en shoppingvagn. Det går att ringa på den, men inte ta bilder. Hoppas du hänger med i Robs tekniska svängar för annars har du köpt en mobil med överkapacitet.
Konstigt, när jag ringer på min tegelsten eller min fasta då sänder jag alltid röstmeddelande!
Rob kom före mig.
Jag håller med dig Putte , röstmedelanden sänder vi alla
Har en Nokia 6310 i, men vilka samtal jag får...mums...
Åke vad skiljer dom från andra mobiler? Samtalen alltså!
Jo jag är medveten om att jag nog har köpt en lur med en massa lulllull som jag aldrig kommer att använda. Trådlöst nätverk har jag ju redan hemma till min bärbara, så jag tror jag fattar bluethoot grejen. Faktum är att jag faktiskt tillverkade dem innan de gick att köpa. Blåtand hette mönsterkorten vi gjorde. Ganska lätta och okomplicerade kort. Men det är ju en annan sak att göra dem.

Jag ville ha en telefon med kamera och radio, och det gick inte utan att få med en massa annat också. Egentligen så skulle jag vilja att den hade GPS också. Ähh, man blir ju aldrig nöjd.

Denna gick lös på ca: 3300. Letade på Pricerunner så billigare blir det väl inte.
Men hallå! Kan ni också sända prat?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem