Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Kungen

Kungen

Spelar Kungens straffimunitet verkligen någon roll? Det är väl ändå vi som får stå för fiolerna?
Antal svar på detta inlägg: 49
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Putte Gunn!

Jag vet inte vad ni bråkar om,men Putte du skall veta att jag
kallat Los LOvos för mytoman.Men jag har bett honom tusen
gånger om ursäkt,för han hade rätt.Så vad ni än bråkar om,så
kan det väl inte vara,värre än ni tar varandra i hand,och
debatterar som vänner.

Enligt forumets regler,så skall påhopp anmälas till moderator
Göcke,genom e-post.
Leif det har han appliserat på mig liksom sjuklig lögnare, men det gör mig inget, men efter att jag avslöjade honom som en Gogglande jurist då var det slut på alla artighetsfraser. Men jag räcker gärna fram våfflan. Los och jag kan ju vara meningsmotståndare för det, fast i ärlighetens namn gillar jag också pajkastning emellantåt. Det ger liksom spänst i debatten. Tittar man på TV-debatter idag så är de perfekta sömnpiller för om någon går hårt fram då blir meningsmotståndarna kränkta -årets inneord- eller nedvärderade. Ja, men det är ju det debatter handlar om att vinna och få motståndarens argument att framstå som korkade eller?
Nu måste LL och jag hur som helst lägga av med vårt lilla gräl, för det strider mot IS-reglerna och dessa måste vi följa.
Leif: skall du börja nu också? Vad är det för fjäsk för moderatorn du håller på med? Anmäla harmlösa inlägg.... Jobbar du på att bli någon slags favoritelev? Skicka en skinande rött äpple till Göcke!
Annons
Hej grabbar, var det inte ni som skulle hjälpas åt att göra forumet
lite trevligare, varför börja bråka här på forumet.
Ingen kan fjäska in sig.
Men alla kan föregå med gott exempel.
så nu vill jag att ni gör det.

mvh // göcke
Batting, jag väntar fortfarande svar på mitt mail som jag har skickat dig, kan du svara på det tack?

Sen tycker jag det är onödigt av dig att hoppa på andra för att de förespråkar de forumsriktlinjer som jag har sammanställt. De som vill hjälpa till och driva forumet framåt uppskattar jag jättemycket.

Kan vi fixa det här nu och enas och se till att IS forum kan bibehålla den goda nivån?

Mvh Daniel
Jojomensan! Du fick ett svar, men jag fick bara tillbaka ett sådant där automatsvar där det stod att det var sommar eller något sådant.

Jo visst skall man hålla en god nivå, men det tror ju inte jag att man skaper genom att skriva och anmäla sina debattbröder. Det bästa är väl om debatten kan flyta utan inblandning av er?

I mailet jag fick så skrev du att många hört av sig, men jag hör bara av er när jag skrivit något om er. Är inte det märkligt?

Men som sagt jag tycker debatten skall vara här och inte bakom ryggen på folk via mail. Eller vad säger du Leif?
Batting, jag har skickat dig ytterligare två mail efter det svar jag fick och det automatsvar är sedan dess borttaget då jag nu är tillbaka. Så svara gärna på det så kan vi ta det därifrån och jag hoppas vi kan enas om en bra fortsättning.

Mvh Daniel

Leif:

Du har rätt i princip, men jag känner mig personligen trött på Puttes fasoner här på IS. Det finns ingen anledning att "sluta fred" med en person som inte är intresserad av "fred" utan endast av bråk, pajkastning och brandfacklor.

Putte:

Du kan få tro vad du vill om mig, det spelar mig ingen roll. Det är du som blivit ertappad med byxorna nere när du skrivit provocerande inlägg på forumet under falskt namn, bl.a. "Jontexyz". Jag anser att det bevisar min tes angående vad som roar dig och hur du beter dig på forum. Man kan även googla "putte gun" om man är intresserad av att veta hur du beter dig på andra forum.
Du har skrivit "hej for ever", och jag får hoppas att du håller dig till det.
P.S.

Jag ber om ursäkt för att inlägget inte har med kungen att göra, när det gäller kungen så spelar väll straffimmuniteten ingen större roll, jag tycker inte vi borde ha ett kungahus öht, men har vi en kung som statschef så är det väll rimligt att han är straffimmun.
Leif nu är det på detta sättet att det finns en här på forumet som har använt sig av samma knep, men han slår även tjejer i stridens hetta, det har han själv skrivit. Tyvärr tål den här personen inget själv -låg smärtröskel om man säger- därför är det svårt med fred på alla fronter inte minst på Västbanken.
Jag tycker faktiskt att ni skall Goggla på Putte Gunn så förstår ni bättre varför jag tar denna sida i försvar. Under en tid kunde man skriva vad som helst, hur som helst om vem som helst. Inte roligt i längden!
Någon här på IS uppmanande mig att gå och plocka bort inläggen, men mina och andras med för den delen ger vid handen hur illa det blir när det inte finns någon som helst styrning på debatterna. Jag har varit in på sidor under sommaren och senare bara för att testa hur långt man kan gå och på en del är det no limits.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem