Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Kungen

Kungen

Spelar Kungens straffimunitet verkligen någon roll? Det är väl ändå vi som får stå för fiolerna?
Antal svar på detta inlägg: 49
Sidor: «1 2 3 4 5

PS ursäkta att Kungen inte fanns med i detta inlägg!
Putte:
Det var bl.a. jag som rådde dig till det… och mitt råd står fast till dig. Om du hade velat ha något som helst anseende kvar borde du tagit bort det där för länge sedan… inte uppmana folk att läsa det. Du kan inte dölja dig bakom uttalande som” hur illa det blir när det inte finns någon som helst styrning på debatterna”... det är skitsnack, Putte! Det är inte läsarna som faller, det är du!

Här var visst inte heller Kungen med!
Zacko då får det bli så på grund av anledning!
Kungen försvann igen, men tappar han bort sig så kan väl vi.
Jag döljer inget som du ser och jag är definitivt för moderatorer och debattregler. Jag skriver vad jag anser vara rätt vilket många kanske har märkt men inte gillat vilket har framkommit genom e-post från daniel och Göcke. Ja då är det väl bara att ändra sig och rätta in sig i leden. Gilla läget eller hoppa av.
Annons
Putte:

Tror du missförstår mig. Min kritik till dig gäller inte här på IS, utan de andra forumen du härjade på! DÄR faller du, inte här!
mm kungen får visst göra som han vill men vad tycker ni då om pastorn från usa som kommer till stockholm. han tyckte att det var för några svenskar som dog i tsunami katastrofen han tyckte att det skulle ha dött 100 gånger mer han kommemr att bli dödad när han kommer hit.
Zacko där faller allt till marken, vi var ett gäng som satt och spånade för att hitta det värsta vi kunde mot allt som i princip var heligt. Ja som du har sett så var vi inte snälla.
Appråpådet, mitt nick uppstod genom att bisittarna faktiskt hette Putte och den andra hade efternamnet Gunn.
Kolla skall du se att svaren var heller inte så genomtrevliga eftersom ingen ansträngde sig, men som sagt det var kul att retas ett tag. Dock, blev det för mycket av det onda!
Putte:
Jag kan förstå om man sitter ett gäng och hetsar varandra, men bara för att det är gratis godis behöver man inte ta hela skålen!?
Så rätt, så rätt, men jag måste erkänna att vi hade roligt!
Det är tydligt att ni var ute efter att skapa otrevligheter och nu räcker det, det har gått för långt. Lägg av eller så åker ni ut.

Mvh Daniel

Sida:
« 3 4 5


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem