Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Grisögon

Grisögon

Hej!

Jag hörde en gång någon som sa att ett person hade "grisögon" och nu undrar jag vad som menas med detta?

Kan detta betyda inställsam?

Likaså hörde jag att om man har tätt mellan ögonen så var man korkad eller om man hade hög pannloob så hade man hög intelligens..

Jag har hört andra konstiga saker som att har man en skalle som är väldigt böjd i nacken är man inte Arisk...

Och vidare om man är handikappad är man straffad av gud för sina föräldrars gärningar..mm.mm.mm

Och om man är fattig så får man skylla sig själv..men om man är rik så är man arbetssam och framgångsrik..mm.mm.mm

Hur är det egentligen???

Antal svar på detta inlägg: 44
Sidor: «1 2 3 4 5

vet vad statistik betyder wicked
wicked

eftersom det tydligen är roligt att tjaffsa om statistik.
så VET jag vad det betyder, vilket har sagts några hundra gånger.
och enligt IS-forum statistiken kanske (vet ej) kommer denna tråd att antingen stängas eller raderas. men det får göcke avgöra.
och JA, visst kan man jämföra olyckors- statistik med olika länder
men..
frankrikes olyckor är INTE samma som sveriges olyckor,
eller hur?

skolstadienivå var väl att ta i... snarare dagis... *skratt*

ingen verkar vilja tala om ämnet *grisögon*...haha!

Bubben:

Vad kul att du älskar den narcissism du tror dig se i mina inlägg. Själv finner jag det O-underbyggda nonsens du vanligen är pappa till i olika trådar mestadels ganska enfaldigt.
Det var någonting nytt att bli anklagad för att inte ha sakargument eller egna idéer i mina inlägg, just det varianten har jag inte hört tidigare.
Frågan till m0zQit0z (som du verkade reagera på) var berättigad eftersom hon i en serie av inlägg (återigen) antingen visade prov på att hon inte förstår statistikens fulla användning och möjligheter, eller försökte göra sig lustig. Som du själv kan konstatera så var jag inte den enda som reflekterade över detta.
Annons
vilka fånerier


GÖCKE

stäng denna tråd, den är bara trams.
folk bara upprepar samma sak i all oändlighet.
det är som att förklara färgen BLÅ.
näää, jag vet inte alls hur färgen blå ser ut...*lol*

mvh// *röd*

Sida:
« 3 4 5


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem