Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Piratparti

Piratparti

http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_11447547.asp

Ja, dom kommer då att få min röst iallafall...

//P
Antal svar på detta inlägg: 40
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Nu har de 2 röster då, kommer inte sluta att dela med mig av en del i mitt liv. Vill ni låsa in mig så får ni göra det men vad hjälper det sen, jag kommer ju ut igen å allt finns kvar.
tre röster! jag kommer att dela med mig
kommer inte lära mig använda fildelning DCC andra typ shreprogram. har råd om jag behöver ha.
Annons
Gösta

Mamma kan inte köpa åt dig jämt. Mamma sur.
Jaha då vet man vilka man ska rösta på,Gösta har visst gott om stålar så han behöver inte rösta.
Ingen som funderar på att rösta på ett parti som har funderingar om viktiga saker, så som t.ex statsskulden, äldrevården, skolan, invandringen, arbetslösheten?
wicked

det finns en hel del enfrågepartier just nu.
men detta parti - piratpartiet glädjer!

YEHOOO!
Wicked--såna frågor kostar ju pengar, å det har vi inga i Sverige längre...det har EU sett till. Därför..(till viss del ) frodas enfrågepartierna just nu. Populistiska ( vilket fult ord ) men kanske növändiga för att skaka om i politikergröten...
Nattinatti
klÄmkäck:
Mamma? Jag tar mitt lön..

Bo:
Varför kan inte du gå till en affär och snattra då det är samma sak eller går till en kompis sno hans Xbox
Man behöver inte ha allt för livet
Ensak allt funkar inte senare om man skall installera ett program tex: produktnykel.
dem nya installsion skickar lite info via nätet tänkt på sen windows vista kommer det är högkrav inte kan skicka andra personer

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem