Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Penisförlängning

Penisförlängning

Inte nog med att kvinnor förstorar sina bröst. Männen gör penisförlängningar också! Duger vi inte som vi är??? Måste vi vara perfekta?
Jag såg Outsiders för ett tag sedan och där var en snygg trevlig kille som gjorde en penisförlängning, han ville att penisen skulle hänga ner lite mer i duschen! Killen förlängde penisen cirka 1 - 2 cm för att det skulle bli lite mera häng på den! Jag tror jag smäller av!! Han visste att det var en risk att genomföra operationen, det var risk för att han inte kunde får erektion mer, men den risken tog han.
Sen var det en kvinna som hade så smal midja så hennes man kunde hålla sina händer runt midjan. Hon bar korsett dygnet runt. När midjan hade blivit smalare så köpte hon en mindre korsett att snöra sej med. Hennes man tyckte att hon gjorde rätt och att hon var snygg i sin getingmidja. Alla hennes organ blev förflyttade i hennes kropp när hon snörade sej så hårt. Magen var som en ballong. Hon kunde inte snöra sej själv, hennes make hjälpte henne. Vart är vi på väg? Vi måste se till insidan på personen och inte till det yttre. Det är den inre skönheten som betyder mest. Alla är vi unika på något sätt.
Vad tycker ni??
Antal svar på detta inlägg: 33
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Många läser med ingen vågar komma med en kommentar! Kom igen nu!!
Joanna
Det verkar som det bara är vi som är vakna den här tiden på dygnet,men det här måste jag svara på.
Ja,jag har oxå undrat vart vi är på väg. När skönheten kom till byn o.s.v.
Jag kan berätta en historia om min sondotter som använde förmiddagen att sova på, den andra halvan i badrummet för en längre behandling av sin unga frächa hy. Inpackad av en massa
salvor etc. så porerna inte hade en chans att få luft och natten till att charma killarna. Som väl var fick jag stopp på eländet när jag förklarade att skönheten finns inne i en människa inte utanpå.
Förts blev hon arg på världens korkade farmor, efter en tid bad hon om ursäkt och ansåg att jag hade rätt. Detta är ungefär lika dumt som att förlänga den lilla saken mellan benen och att ge sig på det yttre utseende. Jag kan tala om att i min ungdom ville jag
operera min näsa.Den var jätteful tyckte jag. Jag har nämligen en böjd (krogig näsa )
Håller med Joanna.
Kommer att tänka på hur jag när jag i min ungdom var på dans och skulle bjuda upp så siktade jag in mig på de snygga brudarna. Fick kämpa för att hinna fram. Men insåg så småningom att de hade inte något mera under pannbenet eller inombords. Skönheten bedrog.
Sedan har jag träffat kvinnor med "vanligt" utseende och insett att skönheten kommer inifrån.
Förstår dock att framför allt ungdomen idag har svårt att inse detta och inte fastna framför spegeln i timtal. Inte minst TV ger ju sådana impulser.
Har ni förstått varför kvinnor idag satsar på långa, tvära naglar? Är det snyggt? Praktiskt? NEJ!
Jag tycker att det vittnar om dålig självkänsla.
Gynna inte "skönhetsindustrin"! Du duger som du är.
Enda gången skönhetsoperationer är motiverade är av medicinska skäl. Att rätta till efter olyckor etc.
Penisförlängare - hur lyckligare blir du då? Använd fantasin och andra delar av din kropp så funkar det.
Annons
Johanna jag har alltid undrat varifrån det nya modet kommer ifrån, intimmodet? Penisen längre, blygdläpparna större eller mindre o.s.v. Hur kan sånt här uppstå och vilka är förebilderna?
Såg reklamsnutten om hon med midjan, det såg fruktansvärt ut,
groteskt och att hennes organ hade flyttat på sig säger väl allt när man fortsätter att snöra tycker jag.
Dessa skönhetsideal förstör människan, svaga o osäkra tror att livet blir lättare att leva men ack vad dem bedrar sig.
Att skönheten kommer inifrån måste läras sen barnsben, få en självkänsla, självförtroende och att man duger som man är.
Men som i alla industrier ska det tjänas pengar oavsett vem som får lida.
Många intressanta inlägg. Hur ska vi förhindra att detta inte går överstyr? Det måste börja redan från barnsben att vi lär våra små att "du duger"! "Du är bra"!
Jag har också undrat över dessa långa tvärklippta naglar! Hur kan dom sköta sin hygien, river dom sej inte själva.
Varifrån förebilderna kommer det har jag också undrat. Från Bariedockorna kanske!
Nej fram för olikheterna hos varje person, alla är vi unika och har charm.
Jag undrar oxå var förebilderna kommer ifrån
Kan det vara så att redan från barndommen skall de små klä sig i sista modet,skönhetstävlingar mm. Så under skoltiden kan man inte vara klädd hur som hellst,då blir man mobbad,sedan kommer ungdomstiden då ser man sig i spegeln och upptäcker små skönhetsfel. De ungdommar som ej kan ändra sitt utseende till allas belåtenhet blir mobbade etc. Kan det månne vara så det hela har börjat. Kommer själv ihåg min skoltid,redan på hedehös
tid fanns det snobberi.
Lagerström snobberi, men de som tar till detta intima mode kan ju knappast visa upp det för så särskilt många. Jag har numera ett mycket hårt nichat företag och mina uppdragsgivare är framförallt landsting, kommuner och i enstaka fall även staten. Jag besökte en förskola och där berättade förskoleläraren att en del blöjbarn bar stringtrosa utanpå blöjan. Tjejer som går i femman skall raka sig på ställen där de inte haft hår tidigare. Orsaken sade denna förskolelärare var att de ville se ut som dom stora flickorna i nian. Jag undar om inte tidningar som Frida, Amalia och faktiskt också Vecko Revyn bidrar till absolut största delen att intimmodet får genomslagkraft på ungdomarna och barnen.
Jamen jag tror att världen är ur led! Stringtrosor utanpå blöjan! Vad är det för föräldrar som tar på stringtrosor på sina småttingar??
Låt barn vara barn så länge som möjligt. Jo alla dessa tjejtidningar bidrar givetvis till att få ungar och ungdomar att bli vuxna för fort.
Det är som du skriver Puttendolf, vem visar dom upp sitt allra heligaste för, bara sin partner trodde jag.
För att inte prata om all piecering på bröst och intimdelarna.
Det är så man blir ledsen när man hör talas om hur det är.
Johanna tyvärr tror jag minimalt på förbud av skilda slag, men däremot är jag övertygad om att vuxna måste vara vuxna. Dilemmat här just när det gällde blöjbarnen för tydlighetens skull tre barn med föräldrar alla tre hade föräldar i det övre skiktet i denna kommun. Förskoleläraren frågade mig vad hon skulle göra för hon ansåg hon inte hade rätt att trampa in i människors liv hur som helst och påpeka det hon ansåg vara fel.
Jag visste nu att hon kände sig oerhört underlägsen föräldrarna. Jag gav henne rådet att fråga dem om de inte kunde skaffa vanliga trosor på sina telningar för det skulle underlätta hennes arbete, vilket också var sant eftersom dessa små trosor var svåra att få på.
En kort tid därefter ringde hon upp mig och talade om att allt hade gått bra och ingen tog illa upp. Desssutom hade den avdelning som hon jobbade på tagit bort alla kataloger som innehöll sexiga underkläder för barn. Alltså, små steg blir till ett stort kliv och jag tror inte på moraliserande, förbud eller censur. Däremot öppna samtal som leder till att det blir förbättringar är en betydligt framkomligare väg att gå. Det lyckas inte alltid, men försöka duger gott.
Piercing på bröst och underliv underlättar för exempelvis Aftonbladet, Frida och andra tidningar att exponera både manliga och kvinnliga könsorgan och då kör man det som en nyhet!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem