Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Penisförlängning

Penisförlängning

Inte nog med att kvinnor förstorar sina bröst. Männen gör penisförlängningar också! Duger vi inte som vi är??? Måste vi vara perfekta?
Jag såg Outsiders för ett tag sedan och där var en snygg trevlig kille som gjorde en penisförlängning, han ville att penisen skulle hänga ner lite mer i duschen! Killen förlängde penisen cirka 1 - 2 cm för att det skulle bli lite mera häng på den! Jag tror jag ...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 33
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Oavsett vad man tycker om piercing i öron, tunga, bröstvårta,näsa, ögonbryn ja var det än är hoppas jag bara att man har tänkt mer än en gång innan man gör det för man kan inte veta om man utvecklar allergier.
Själv har jag inga alls eftersom jag lätt bildar var i sår.
Tatueringar lika så visst det kan vara snyggt med en liten en men
idag görs det på de känsligaste delarna av kroppen, i nacken o svanken i ryggen där huden är väldigt tunn o en annna sak är att skulle dem behöva strålning för någon sjukdom i framtiden kan man inte stråla där tatueringen sitter.
Har man många synliga konstverk el annat i ansiktet så är det för att synas o få uppmärksamhet.
tozza, en annan sak med tatueringar om man ångrar sig då kostar det stora pengar och mycket smärta att få bort dem!
Puttendolf, ja det har du rätt i, det är en av nackdelarna men har dem varit så "dumma" kan dem gott ha det o lida en gång till,eller hur.
En annan sak jag tänkte på var det om stringtrosa på små barn med blöjor o för den delen även dem utan blöjor, hur tänker föräldrar som sätter på dem sådana trosor. Jag menar inte för att det är svårt att ta på o av utan att överhuvudtaget sätta på barnen string.
Det är åter vi föräldrar som ska forma våra barn o lära dem fär livet.
Jag tänker på märkeskläder fast det hör nog inte hemma här.
Det får bli en annan tråd, kanske.
Annons
tozza öppna en ny tråd om reklam och barn som kommer i kläm. Där har du ett intressant ämne och jag kommer att delta var så säker!
Ja man kanske kan tycka att de får skylla sig själva, men i ungdomens år då tänker man kortsiktigt och följer gruppen om man inte har den rätta självkänsaln. Tänk bara på oron att inte passa in därför att man saknar en tatuering!
Normalt sett är jag mot nästan allt vad förbud heter, men när det gäller barn och ungdom då måste vi våga vara vuxna och emellanåt säga nej kompromisslöst. Att säga nej är att bry sig! De föräldrar som säger att de är kompisar med sitt/sina barn de barnen har inga föräldrar. De som däremot är vänner med sitt eller sina barn de är bra förälder för de vågar ta ansvar och säga nej om så skulle behövas. Det gör inte en kompis!
Vuxna måste våga vara "tråkiga" vuxna som ger sina barn en bra grund, på ett insiktsfullt sätt, i olika värderingar. Sen påverkas de otroligt mycket på vägen mot vuxenlivet, men grunden, tryggheten, finns någonstans långt där inne, fast måste tydligen vara en motpol under en period =frigörelseperiod.

Med ålder kommer erfarenhet och även krämpor av olika slag.
Piercing för mig= disponering för icke önskvärda ämnen i kroppen.
Öronhåltagning= alls icke bra för alla de akupunkturpunkter som finns där. Jfr. exempelvis med bantarnål, sluta rökanål som sätts på punkter i örat.
Tatuering= som piercing. Vilka ämnen finns i färgerna? Var det gul eller röd som var värst?
Nar man som jag förlorat en del av det som är absolut viktigast, hälsan, ser man med helt andra ögon på vad som är viktigt.
Insidan.
gamlan
Tråden har liksom tappat fokus, det började väl med skönhetsoperationer och penisförlängningar?

Eftersom jag i grunden är individualist, så anser jag att var och en gör som han vill med sin kropp.

Att unga tjejer opererar sig är numera en norm i samhället, och varför inte ?

Det finns tusentals unga flickor som inte vill gå på gymnastiklektioner i skolan för att dom skäms över sina kroppar och hur dom ser ut! Detta dåliga självförtroende följer dom genom livet som ett ok av gigantiska proportioner, vissa begår ju självmord för just sådana tankar. Jag är tacksam för att det idag finns kvalificerad hjälp att få inom kosmetisk kirurgi, då kanske vi får en generation mindre "självmordsbenägna" unga kvinnor!

// Xenix
Xenix:
Håller helt med om trådarna har en tendens att tappa fokus på ämnet här på IS.
Jag tror nog att det är mycket dubbelmoral i de här frågorna, annars skulle det väl inte blivit en sådan storindustri som det är idag med sk. kroppsförsköning. Om man ser historiskt på fenomenet så har det ju funnits länge. Tänker på förkrympta fötter, utdragna örsnibbar och andra ansiktsdelar, förlängda halsar, korsetter mm.
Att man ordnar till kosmetiska defekter är något som många har glädje av då de kanske är lite vanställda eller har för stora kroppsdelar.
Men steget till att spruta in botox i ansiktet eller förstora bröst och penis är långt tycker jag, men tydlingen inte alla.
Storleken har ingen betydelse är väl världens största klycha.
Jag tror många i smyg önskar sig lite större bröst eller penis hos sin partner eller på sig själv, men det är politiskt inkorrekt och sårande att säga det rent ut.
Intressant läsning. Visserligen har tråden spårat ut lite men innnehållet är väldigt intressant. Många åsikter varför det är som det är. Intressant är också att tråden är läst 838 gånger! Kanske var det rubriken som jag satte som har gjort många nyfikna.
Alla inlägg har sitt värde på ett eller annat sätt tycker jag.
Man kan alltså diskutera livligt om annat än politik!! Roligt är det att olika åldersgrupper har kommit med sina åsikter, som vi ska lyssna på, då är vi på rätt väg.
Ikväll går Outsiders igen och då handlar det om att göra sina barn berömda till vilket pris som helst.

Xenix har du någon gång funderat på varför nästan ingen kvinna eller tjej idag är nöjda med sina kroppar?
Botox om jag inte tar fel, är ett gift som man kan bekämpa ogräs med och det sprutar man frivilligt in i ansiktet för att se yngre ut genom att rynkorna slätas ut. Det är fult att åldras idag!
tejay4u självklart har storleken betydelse och den tjej/kvinna som säger något annat ljuger så hon tror sig själv..:)


Puttendolf nej botox är inget bekämpningsmedel det är ett nervgift som förlamar musklerna. Därav de stela anstiksdragen. håller man på tillräckligt länge med sånna injektioner så blir det permanent och då kan du aldrig mer röra de musklerna = ett utryckslöst ansikte.

men det är fortfarande upp till individen att bestämma.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem