Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Penisförlängning

Penisförlängning

Inte nog med att kvinnor förstorar sina bröst. Männen gör penisförlängningar också! Duger vi inte som vi är??? Måste vi vara perfekta?
Jag såg Outsiders för ett tag sedan och där var en snygg trevlig kille som gjorde en penisförlängning, han ville att penisen skulle hänga ner lite mer i duschen! Killen förlängde penisen cirka 1 - 2 cm för att det skulle bli lite mera häng på den! Jag tror jag ...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 33
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Rättelse: Sä här skall det vara: för tydlighetens skull, det rörde sig om tre barn vars föräldrar tillhör de övre toppskiktet i kommunen.
Joanna vad är det för fel med piercingar nu då?
har inte du hål i öronen?

Dels är det sexigt med piercingar. så höjer det känslan när man har sex om det är i intimdelarna, för båda parter.

Du borde prova.
Jo jag har hål i öronen. Men jag skulle aldrig göra hål nån annanstans! Kan det vara sexigt? Tur vi är olika, det är ju det jag har poängterat hela tiden. Varje individ är en unik varelse, med eller utan ringar både här och där.
Annons
Håller med dig Joanna! jag tycker piercing ser äckligt ut skulle aldrig kyssa en brud som piercerat tungan! tänk vad mycket bakterier som sammlas under kulan urs!!
mrTACO jag förstår inte hur du kan kyssa någon alls.
Har du en aning om hur mycket bakterier en människas mun innehåller?

Iof den här tråden är ganska bra.. för den visar hur mycket något förändras över tiden.. jag är den yngsta som skriver i den här tråden och har helt andra åsiker än vad alla farbröder och gummor här har.
Rob visst förändras allt över tid, men inte alltid till det bättre tyvärr!
Farbröder och gummor!! Då kanske du skulle buga för oss då!!
Nej jag skojar med dej, min dotter är född-81 så jag är van!
Jo frågan är intressant från alla åldersgrupper. Så kör på du med dina pieceringar om du får ut något av dom.

Rob vet du vad du pratar om jag tror inte det!!!! jag har kysst många flickor men aldrig blivit sjuk eller smittad!!!
Jag tycker var och en som är myndig skall få ta hål var dom vill på kroppen sen är det upp till iaktagaren om man gillar det man ser eller inte!
Felet är att småflickor och småpojkar tar efter de äldre vilket kan och har ställt till med ordentliga skador på läppar, näsor,öron och ögonbryn. Föräldrar glömmer nämligen bort, att barn faktiskt leker ibland.
Nästa steg är tatueringar och där borde det vara absolut förbjudet att tatuera sig innan man är myndig. Idag kan man se unga tjejer på 15-17 år som gjort stora konstverk på sina kroppar. Tyvärr kan man inte i ungdomsåren blicka framåt, man lever här och nu. Det som händer är att även unga blir gamla ett oomtvistat faktum och det betyder att när det mesta på en kvinnokropp flyttar söderut som Babben uttrycker det, då kommer dessa stiliga verk att se ut som om någon hällt vatten över konstverket. Det som en gång var en vacker fjäril har genomgått en metamorfos och blivt till en färggrannt, hängade, ryggsäck.
mrTACO tyvär verkar det vara du som inte vet vad du talar om eftersom en människas mun är en riktig bakteriehärd.
Vad skulle då en piercing göra för skillnad jo ingen.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem