Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Penisförlängning

Penisförlängning

Inte nog med att kvinnor förstorar sina bröst. Männen gör penisförlängningar också! Duger vi inte som vi är??? Måste vi vara perfekta?
Jag såg Outsiders för ett tag sedan och där var en snygg trevlig kille som gjorde en penisförlängning, han ville att penisen skulle hänga ner lite mer i duschen! Killen förlängde penisen cirka 1 - 2 cm för att det skulle bli lite mera häng på den! Jag tror jag ...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 33
Sidor: «1 2 3 4

Rob, det är därför damerna ser ut som vaxdockor. Dock har jag hört att man med fördel kan använda detta som jag vet är ett läkemedel även på ogräs. Skall Goggla lite och se om jag hittar något om det.
Att fixeringen vid yta idag är bortom alla rimliga proportioner är ingen nyhet. Men jag tänker inte sticka under stol med att jag föredrar tjejer som ser bra ut och jag vet att jag inte är ensam där. Sen har vi människor en historiskt belagd tendens att dra allt så långt det går, att testa alla gränser och bli extrema in absurdum.

Jag ser dock inga som helst problem med att tatueringar, piercningar, underlivsrakning, "sexiga" underkläder och även sexdebuten kryper allt längre ner i åldrarna. Folk växer upp snabbare idag och de flesta 15 åringar behärskar t.ex. datorer och Internet bättre än den genomsnittliga 45 åringen. Barn och ungdom tar till sig information i ett tempo som saknar allt motstycke, självklart resulterar det i att de testar saker tidigare än deras föräldrar gjorde.

Det enda som är viktigt är att varje barn, ungdom eller vuxen fattar sina egna beslut och står för dessa samt sina handlingar. När det gäller barnen och ungdomarna är det således viktigt att deras vuxna förebilder, föräldrar etc. föregår med gott exempel och adekvat vägledning.

Dock tycker jag att det förefaller lika absurt att klä sina blöjbarn i stringtrosor som att envisas med att småbarn skall ha dyra märkeskläder. Varför man alls bryr sig om att sätta kalsonger respektive trosor på bebisar, beroende av kön, övergår mitt förstånd. Blev jag någonsin förälder så skulle jag nog försöka hålla saker så praktiskt som möjligt.
Love - ett mycket bra inlägg!
Vad jag dock ifrågasätter trots ungomarnas skicklighet med internet etc
är att de inte har någon erfarenhet.
Jag tror att det vore bra om man kunde på något sätt hjälpa dem på traven.
Hur vore det om man på ungdomsighter skulle ha en vuxenavdelning med erfarenhet?

(Egentligen vet jag inget om Ungdomssighter såjag famlar i mörker)
Problemet är väl att ungdomarna nonchar vuxenavdelningen. Varför skulle de bry sig?
Klassiska problemet vuxna - ungdomar
Problemet med att tatueringar, piercningar, underlivsrakning, "sexiga" underkläder och även sexdebuten kryper allt längre ner i åldrarna får nog faktiskt föräldrarna ta på sig en stor del. De ska inte gå på reklamen som de gör.
Det gäller att stärka självkänslan hos ungdomarna, inte bara hänga med andra och tro att det är allenarådande, att det är OK.
Jag inser att det är inte helt lätt men jag tror att man måste gå den vägen trots all reklam.

Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem