Tisdag 30 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Slut på skämt?

Slut på skämt?

Ja, mitt lager med skämt är slut.. Det finns bara ett skämt kvar - vilket är väldigt dåligt:

"- Min bror heter Göran!
- Gör 'an?"



Skriv några roliga skämt vettja ;)
Antal svar på detta inlägg: 127
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Nästa »

Benjamin!

Du har glömt att nämna hur gammal sonen är.
Trevlig familj. Undrar om dom diskuterade konjukturläget i Kina oxå.

Detta är så dåligt, så jag tror t.om. Fibblan och Joanna håller med mig.
Håller med dig leiake ,dessutom var den väldigt rolig också
Sorry Leiake men inget medhåll från mej denna gången.
Jag har som jag sagt förut egna åsikter som jag gärna delar med mej om jag anser det behövs.

Ha en trevlig kväll
Annons
Leiake håller helt med dig! Historierna är under alla kritik utom mina två förstås. Varför kan du inte göra som tidigare gå in och poängsätta dem så det blir lite klass på det som släpps igenom. Nu är det knappt bondkomiskt.
Vem orkar läsa alla dessa dåliga skämt. Inte jag i alla fall för det är alltför få guldkorn med i denna förskräckligt dåliga blandning.
Leiake konjunkturläget i Kina var det enda som höll klass. Du får en femma för den!
Se hur det kan gå om man shoppar på IKEA.
En ung nygift kvinna hade varit och inhandlat en garderob på IKEA. När hon kom hem började hon att montera upp den. Utanför hennes fönster fanns en busshållplats.

Precis när hon var klar med garderoben körde bussen förbi och garderoben föll ihop. Hon kliade sig lite i huvudet och monterade sedan upp den igen. Strax därpå kom nästa buss, och garderoben föll ihop som ett korthus.

Hon ringde då till IKEA och talade om vad som hänt. De lovade att skicka dit en kille som kunde fixa det.

Montören kom strax dit och fick ihop garderoben. Men precis när den var färdigmonterad igen så kom bussen och garderoben föll ihop.

När han för andra gången fått ihop garderoben gick han in och ställde sig i garderoben för att se vad det var som egentligen hände. Just då kom kvinnans make hem.

Han var nyfiken på hur garderoben såg ut som hans fru hade inhandlat och stegade in i rummet där garderoben stod.

När han beundrat den öppnade han garderobsdörren för att se hur den såg ut innanför.

Maken och montören tittade ett ögonblick på varandra och sedan sa montören:
"Du tror väl inte mig, men jag står faktiskt här och väntar på bussen."
Den var bra Fibblan, halvfräck utan att vara rå.
Kul Fibblan!

En kille kommer till Sankte Per och undrar om han kan komma in i himlen.

Har du några speciella meriter? Frågar S:t Per.

Tja, jag kan tänka mig en specifik merit svarar killen. En gång när jag var uppe på Ramberget (en utkikspunkt i Göteborg) så stötte jag på ett MC-gäng som antastade en ung kvinna.

Jag hojtade till och krävde att de skulle sluta. Tyvärr så lyssnade de inte på mig. Så jag steppade fram till den störste och mest tatuerade av dem, sparkade honom på skenbenet, slog honom i skallen, ryckte ut hans näsring och välte ner hans MC från berget.

Wow, utbriste S:t Per och var klart imponerad. När gjorde du det här?

Tja, för ungefär två minuter sedan, svarade killen.

EZ
segree95

ElectricZombie: den var oxå toppen
Hmm, måste vi inte ha någon med humor som poängsätter skämten...
Emans!

Ha,ha! Du kan ta hand om dom elaka vitsarna. Du har anlag!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem