Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Slut på skämt?

Slut på skämt?

Ja, mitt lager med skämt är slut.. Det finns bara ett skämt kvar - vilket är väldigt dåligt:

"- Min bror heter Göran!
- Gör 'an?"



Skriv några roliga skämt vettja ;)
Antal svar på detta inlägg: 127
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Det var en hora i Ryssland som sade, att om det kommer en person som kan gissa vilka mina två tatueringar på innanlåret föreställer, (den ena Bush och den andra Putin) så ska han få göra vad han vill med mig hela natten.
Den första kunden som kom var en amerikan.
Han kliade sig i huvudet och sade:
- Ja, den till vänster är Bush, men den till höger vet jag inte vem det är, så det sket sig för den gubben.
Nästa kund som kom var en ryss.
Han tittade en bra stund tills han upptäckte att den till höger föreställde Putin men sade:
- Den till vänster vet jag inte vem det är, så det sket sig för ryssen också.
Den tredje kunden som kom var en tysk.
Han tittade en lång stund på tatueringarna och slet sitt hår i förtvivlan, men kunde inte komma på vilka tatueringarna på sidan föreställde, så han sa;
- Dom där två på sidan kan jag inte gissa vilka dom är, men den där rödhåriga i mitten med stora läppar, det måste vara Boris Becker.
Vilken är Finlands sämste boxare?
Ranta-runt-i-ringen!

X'D
Vad heter Finlands näst bästa löpare?
Hack-i-häliinen!

Hur kan man se att en elefant har varit i kylen?
Jo där är fotspår i smöret.
Annons
Det här är ta mig tusan spam om nått är det, tacka vet jag myror man vet ju iallafall vart man har de. Överallt.
Fullast,
Tja, då blir det väl isf ytterligare en låst tråd!

En lite fräckare variant, sluta läsa nu om du inte klarar sådant.

Det var en maskerad. Det kom en massa olika människor i de mest fantasifulla kreationer. Plötsligt dyker det upp en tjej på maskeraden som var spritt språngande naken. Värden blev konfunderad och gick fram till kvinnan och undrade
- Det här är en maskerad, du kan inte komma in här utan maskering. Vad eller vem ska du egentligen föreställa?
Kvinnan svarade
- Adam
Värden sade då
- Men du har ju ingen k-k?
Varvid kvinnan svarade
- Men jag kommer att få.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem