Tisdag 30 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Slut på skämt?

Slut på skämt?

Ja, mitt lager med skämt är slut.. Det finns bara ett skämt kvar - vilket är väldigt dåligt:

"- Min bror heter Göran!
- Gör 'an?"



Skriv några roliga skämt vettja ;)
Antal svar på detta inlägg: 127
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Nästa »

Ingen av dessa var dålig. OBS! Copyright.

http://home.swipnet.se/med-humor/Bok.htm - 2k -
Som jag anade, du har ingen humor. Det som retar mig är att du tar dig rättten att bedöma vad som är roligt eller inte, och har nån postat en vits som inte faller dig på läppen så klankar du ner på vederbörande, smaken är som baken..........


citat: " Ingen av dessa var dålig. OBS! Copyright. "

Det är ju din uppfattning, personligen tyckte inte JAG att nån av dom var kul , gammal skåpmat. Men andra tycker kanske att det du länkade till var jättekul och det respekterar jag........
Det verkade som att många av er bara hade massor av fräckisar i rockärmen, haha! (Jag klagar inte )

Men jag har bara vanliga små skämt (vilket jag fyller i med i denhär tråden så den inte kan rapporteras som "helt" snuskig.. )

-------------------------------------------

En dag spelade en präst och en bonde golf. Och prästen började och slog hole-in-one. Och sedan var det bondens tur och han missade och utbrast argt:
"Fan, jag missade!". Och då sade prästen:
"Om du säger så, så kommer Gud att straffa dig.". Och de fortsatte spela.

Och prästen satte ännu en hole-in-one och bonden missade och utbrast argt igen:
"Fan, jag missade!". Och prästen varnade honom ännu en gång:
"Om du säger så så kommer Gud att straffa dig.". Och de fortsatte spela.

Igen fick prästen en hole-in-one. Och bonden missade.
"FAN, JAG MISSADE!" utropade bonden igen. Och då slog blixen ner i prästen och det hördes ett dovt muller:
"Fan, jag missade.. !"

-------------------------------------------

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Annons
Nu börjar det bli idétorka här tror jag..


- Per?
- Ja?
- Vad gör du i skåpet?
- Leker "Per-i-skåp"!

Min typ av humor är enkel o torr...jag kan garva så jag dör åt den minsta storyn!


Det satt två päron i ett träd. Det ena ramlade ner, då sa den andre
-moget!
hahahahaha.......kalas bra...Kattan...skrattar så tårarna rinner

Missdrygast
Kvinnlig logik: En man kör på en landsväg.
En kvinna kör på samma väg men åt motsatt håll.
När de möts så lutar sig kvinnan ut genom fönstret och ropar `gris!`. Mannen sticker omgående ut sitt huvud och ropar `jävla kärring´!
Båda fortsätter sin färd. När mannen efter en liten stund kör genom en kurva kolliderar han med en enorm jättegris som står mitt på vägen. Mannen dör. Tänk om män kunde lära sig lyssna nån gång!
Och tänk om kvinnor kunde uttrycka sig så man begriper

EZ
Här är en:Forskare i Norge har undersökt vilket som är bäst att ha på sig, hjälm el toppluva när man kör motorcykel. Toppluvan är bäst. Man släppte bägge nerför ett 800 m stup o hjälmen sprack men toppluvan höll.
Katt svalde linjal.... blev mätt.

Det finns många och ni har säkert sett dom förr, men jag tycker dom är väldigt kul.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem