Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Häng på

Häng på

Idag klockan 14.00 bestämde jag mej för att åka till Ikea i Linköping. När jag svängde ut från mitt bostadsområde så ligger där en möbelaffär. Jag körde in på parkeringen, gick in i affären och tänk där hittade jag precis det som jag har letat så länge efter. Jag hittade en........................................
Antal svar på detta inlägg: 76
Sidor: 1 2 3 4 5 6 7 8 Nästa »

soffa som Du drömt om i många år. Och så nära, lätt att få hem, billigt och bra!
En Lila pall av plast med......................................
rosa handtag som ser ut som kaninöron...............
Annons
träslev för 150:- designad av Bruno Liljefors. Det var ju bra så slapp jag att åka ut till IKEA och köpa en sådan för 12:- som var gjord i Polen av okänd designer. Förlorade visserligen 138:- men jag sparade ju bensin. Och ej att förglömma alla saker man har i korgen när man har varit på detta livsfarliga IKEA. Det är som Liseberg. Går man dit med 2 ungar +fru som skall fika 2 ggr. i timman. Har du mindre än 3000:- med dig så glöm Liseberg. Det räcker bara i en halvtimma........
om man inte tar med matsäckskorgen full av godsaker. Det är ju bara att slå sej ner i någon av de mysiga sofforna som finns och ha en riktigt härlig picknick. Men då kommer vakten....................
Soffan är nymålad , tyvärr har vi inte fått öpp en skylt ännu ,så som ersättning för era kläder får ni äta på Värdshuset gratis....
oh så bra säger jag då, jag har med mej alla mina ungar det är 14 stycken och de bara älskar mat. Kom barn så går vi till..................................
Maxim och ser på bio istället, maten smakar inget vidare i alla fall. Ungarna hoppade av glädje för att se filmen.........................
På väg hem från Maxim märker jag att min plånbok är borta med 3000 kr och mina värdehandlingar......................................
Men jag har ju´er mina 14 barn .Värre va´det när........

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem