Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Häng på

Häng på

Idag klockan 14.00 bestämde jag mej för att åka till Ikea i Linköping. När jag svängde ut från mitt bostadsområde så ligger där en möbelaffär. Jag körde in på parkeringen, gick in i affären och tänk där hittade jag precis det som jag har letat så länge efter. Jag hittade en........................................
Antal svar på detta inlägg: 76
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 Nästa »

det leder ju ändå ingen vart. Jag skulle föreslå stekt strömming, nyfångad och mycket god, men då ........
får du rensa strömmingen själv. Jag har inte tid säger leiake, jag har skaffat ett extraknäck, jag ska bli ishockeytränare för juniorer. Bra betalt är det och jag kan koppla ur min hörapparat så hör jag inte när dom skriker.
Jag struntar i det här säger jag, jag tar tåget till Götapulien istället, där är det kul må ni tro, man får.............................................................
.....man får 3 strumpor fast man betalar för 2. Den extra kan man alltid.....
Annons
..försöka muta Ikea vakten med så man får sova lite........
....jag vet att han tycker om strumpor för hans mamma och min.......
...största passion är att samla på strumpor. Men jag har även ett annat intresse, nämligen...
....att gå på teater. Man träffar många underliga......
...människor där..tror det var där jag träffade Leike förresten...
.....joanna fortsätter sin rymmarresa till en liten ort utanför Göteborg. I en tidningskiosk står med stora bokstäver.
"Kvinna efterlyst för det stora Ikearånet i går natt. Varning utfärdas, kvinnan är beväpnad med en brödkavel och är allmänt virrig."
Joanna tänker, jisses Amalia det är ju mej de letar efter. Jag sticker till..................
Laxå..men då har sven sett min broder. Han syns och finns inte. Teater är som råttgift för mig........

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem