Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Häng på

Häng på

Idag klockan 14.00 bestämde jag mej för att åka till Ikea i Linköping. När jag svängde ut från mitt bostadsområde så ligger där en möbelaffär. Jag körde in på parkeringen, gick in i affären och tänk där hittade jag precis det som jag har letat så länge efter. Jag hittade en........................................
Antal svar på detta inlägg: 76
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 Nästa »

det är de satans ungarna som har snott plånboken, de skulle visst gå till Mac Donalds och äta. Jag blir så trött så jag går tillbaka till Ikea och lägger mej i en av deras sköna sängar. Då kommer det en stor man och skriker, här kan du inte ligga och sova upp och hoppa och hjälp till med att ...................
Leta efter mina nycklar som går till vårt kassaskåp.Jag ska sätta in dagens miljonkassa.Du får en hittelön på......
jag var ung och hade 24 barn. Då var det hårda vintrar i övre Norrlands inland! Vi åt bark och drack smält snö och värmde oss vid elden som vi gjort av spåntade stickor från stringhyllan...
Annons
och hade det trevligt. Vi sjöng och åt renskav tillsammans. Men plötsligt stod det någon i dörren ........
Mannen från IKEA. Han hade fått reda på att vi eldade med deras hyllor!! vad skulle vi gör nu.......
vi smet och polisen jagade oss i veckor. Varför skulle jag åka till Ikea för just den här dagen??? Det hade varit lugnare att jag lämnat alla mina barn på dagis och suttit vid datorn och .........................
tittat i Ikeakatalogen. Nu var vi på flykt undan Kamprad och rättvisan. Vi bestämde oss för att försöka ta oss ut ur landet. Att korsa Öresundsbron nattetid verkade vara det bästa alternativet. Vi åkte på småvägar söderut och...
en klockren säng
ställde bilen på en parkering och hoppade på tåget X 2000, och titta vem som står där och vinkar, det är ju leiake som hoppade på tåget för ett år sen. Var ska ni frågar han, vi är på rymmen stammar jag, snacka inte så mycket, hjälp oss upp istället. Leiake säger..............................................
...men snälla Joanna, detta är inte X2000, du måste misstolkat tidtabellen. Detta är spårvagnen mot avenyn! Häng med mig till min stamrestaurang och få i er en bit mat innan ni fortsätter ert rymmande...

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem