Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Häng på

Häng på

Idag klockan 14.00 bestämde jag mej för att åka till Ikea i Linköping. När jag svängde ut från mitt bostadsområde så ligger där en möbelaffär. Jag körde in på parkeringen, gick in i affären och tänk där hittade jag precis det som jag har letat så länge efter. Jag hittade en........................................
Antal svar på detta inlägg: 76
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 Nästa »

Med skräck i blicken tittar allihop på varandra, sen....
när regnet slutade och solen börja skina då blev det också gladare miner över lag. detvar inga större protester. Tävlingen var ju slut så vem skulle leda gängen på rätt väg? Jag vet sa............
Joanna, nu struntar vi i alltihop och går och äter en god middag och har trevligt tillsammans. Frikostig som hon är sa hon: "Jag bjuder". Men inte ..................
Annons
Joanna försök inte komma undan ätit har vi ju gjort för en stund sen sa Micke. Ut å´cyckla va de ju´ni skulle ,jag tror vägen fortfarande är snittslad, men låt........
...oss ta det lugnt säger Joanna, det är någon som har såpat vägen, det är så halt så vi åker på ändan allihop ända ner till........................Kina och där står Leiake och väntar på oss med hela famnen full av..................................
rosor och är så glad att se oss att han inte kan stå stilla. Han vill gärna att vi ........................
kramar om varandra och ...........
att vi följer med honom till hans skrivar lya där håller han på med sina omtyckta kåserier, därefter.............
...somnar vi av uttråkning när han börjar reda ut lokaltrafikens tidtabeller inför oss. När vi kvicknat till igen på morgonkvisten har.......
Leike försvunnit, den enda ledtråd han lämnat är...

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem