Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Safari

Safari

en jätte bra webläsare
pröva ha använt en par veckor och..jag vill inte ha explorer mer efter detta

http://www.apple.com/se/safari/


Upplev webben på Apples vis med Safari – den snabbaste, mest lättanvända webbläsaren i världen. Med ett enkelt och elegant gränssnitt håller sig Safari i bakgrunden och låter dig uppleva webben – upp till 1,9 gånger snabbare än Internet Explorer

ha en bra dag
Antal svar på detta inlägg: 72
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 Nästa »

Tack då vet jag
Hejsan! angående detta med safari. finns det nån annan som har nån erfarenhet om safari till windows. buggar eller andra fel som ni upptäckt när ni använt safari?
vill gärna veta innan jag som sagt innan installerar webbläsaren.
safari finns på svenska
[http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/03059.jpg]
Annons
När jag surfar använder jag Safari och den har fungerat bra i några veckor nu. Däremot använder jag Internet explorer för bankärenden och annat viktigt där jag loggar in. Kanske onödigt försiktigt?
Safari är bra mycket snabbare än Internet explorer och är lätt att använda.
Jag kanske skulle tillägga att jag har Windows XP och inte har uppmärksammat några problem med detta och Safari.
jigsaw
Jag har inte märkt några buggar ännu. Jag har dock inte försökt att logga in på någon bank, så jag vet inte om det funkar. Ska testa det senare idag.
Krånglar det inte till sig om man har både IE6 och FF Och denna Safari????
Safari? han spelar väl i MFF?
Zaphod!

Ha,Ha den var rolig! apple Då??
Har haft Safari installerat på min XP-maskin i ett par veckor nu. Fungerar bra och har ett trevligt användargränssnitt. Vissa knappar och funktioner skiljer sig från andra webbläsare, men det är ju självklart att det är så. Lite sämre är det ju förstås att min internetbank (Skandiabanken) meddelar att sidan inte är tillgänglig när jag försöker logga in från Safari, men det går utmärkt att logga in från IE och FF.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem