Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Safari

Safari

en jätte bra webläsare
pröva ha använt en par veckor och..jag vill inte ha explorer mer efter detta

http://www.apple.com/se/safari/


Upplev webben på Apples vis med Safari – den snabbaste, mest lättanvända webbläsaren i världen. Med ett enkelt och elegant gränssnitt håller sig Safari i bakgrunden och låter dig uppleva webben – upp till 1,9 gånger snabbare än Internet Explorer

ha en bra dag
Antal svar på detta inlägg: 72
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 Nästa »

Rätt skall vara rätt. Safari är snabbare än IE.

Men känns lite annorlunda.
leiake!

Min dator har öka i från 8mb-24mb Ha,ha
tjena leiake!!!
va står på i stan?? du har inte feber eller nåt sånt? har DU av alla människor testat safari. de trodde jag aldrig gamle vän. men IE har väl sin födelar med.
safari känns lite ovanligt men man ska väl få rätt på allting om man sitter här en stund.
Annons
jigsaw!

När Thomas2 påstod att den var snabbare så måste jag ju prova. Ha,ha!!

Men redan ett problem. Måste installera insticksfiler typ Flash Player som jag redan har.

Men OK!. Den är snabbare. Helt klart.
Måste man installera insticksfiler det verkar funka utan typ Adobe reader Windows media player och flash
autoformulär hur funkar det.
ni som använt safari ett tag borde veta
Ursäkta jag lägger mig i..men hur är safari jämfört med FF3..?
Jag fick ladda ned flash från Macromedia. Webbläsaren säger till att det saknas. Filen laddas ned och i ett separat fönster ser man alla nedladdningar.
jigsaw skrev:
autoformulär hur funkar det.
ni som använt safari ett tag borde veta


Jag har laddat hem den engelska versionen, där ligger autofill under menyn Edit och sedan Preferences... (alternativet är att trycka ctrl + , för att komma direkt dit).
Klicka på knappen Autofill och markera vilken typ av autofill du vill använda (exempelvis usernames and passwords). När du sedan fyller i ett användarnamn och ett lösenord i ett inloggningsformulär får du kontrollfrågan om du vill spara uppgifterna, svarar du ja sparas de och fylls automatiskt i nästa gång du tar upp samma formulär. Vill du redigera uppgifterna eller ta bort dem gör du det med hjälp av knappen edit jämte den förbockade formulärtypen.
Många ord blev det för att beskriva något som egentligen är ganska enkelt......
Den tar längre tid vid inloggning än ff och IE Vad göra åt det?? Men sen är det en snabb rackare..

Men varför är den seg att hitta is-sida vid start??

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem