Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Safari

Safari

en jätte bra webläsare
pröva ha använt en par veckor och..jag vill inte ha explorer mer efter detta

http://www.apple.com/se/safari/


Upplev webben på Apples vis med Safari – den snabbaste, mest lättanvända webbläsaren i världen. Med ett enkelt och elegant gränssnitt håller sig Safari i bakgrunden och låter dig uppleva webben – upp till 1,9 gånger snabbare än Internet Explorer

ha en bra dag
Antal svar på detta inlägg: 72
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 Nästa »

När sidorna är så snabba så "musen" blir röd,då är jag nöjd
Jodå visst är den snabb, Jag menar bara att Jag har aldrig så bråttom, men i dagens stressade värld så förstår jag dem som vill komma först, till vad? Ja inte vet Jag.
xyz:

För företag är det ju bra..

Som bekant: "Tid är pengar"

Annons
Hur får man ljud i safari? Kan inte spela upp ljud från nätet i safari, vad skall ändras?

Raj-Raj
Raj-Raj , titta under Hjälp och installerade insticksfiler om du har quicktime installerad

[http://www.apple.com/safari/download/plugins.html]
Ha,ha!!

Vad har jag sagt. Nu börjar eländet.

En ny webbläsare på IS. Alla får bekymmer. OK! Vi älskar bekymmer.

Den där gubben i Alvesta lurade mig att prova. Trots att jag vet att det
är livsfarligt.

Det roligaste är att hos mig blir IS så segt som sirap med Safari.

Men till alla som provar allt. Lycka till med formateringen.
Tjena Raj-Raj!
har senaste vlc installerat. installerade den via FF. när jag sen installerade safari så fanns den där bara ihop me ett gäng andra tillägg som jag har på datorn. adobe-shockwave-silverlight å annat "livsnödvändigt" ha ha. bara å öppna vad du vill så bli de välljud i datorn. men jag märkte att när jag skulle öppna dagny.us så sparade safari en fil å den fick jag öppna där jag sparat den. hmm lite krångligare än FF men man lär sig väl. hämta filmklipp tyckte jag också va lite surt för man fick högerklicka å hämta fil eller va de nu stod. FF eller IE är smidigare att använda men snabbheten till å öppna bilder å dylikt uppväger.
ha de å lev loppan imorn på lille lördag som de e imorn he he.
leiake

Is är lika segt på alla webläsare,jag har testa nu. Eller är din snabbare med IE??
tjena Thomas2.
IS är också lite segare med safari hos mig med. men andra sidor funkar bra.
FF lägger jag ner snart för safari får bli nr1 och IE till å göra bankärenden osv.
använd IE till IS. IS har varit rätt segt ett tag nu men de blir väl bättre. fanns en tråd om de tror jag.
till leiake!!!!!!!!
varför skulle vi som testat safari eller nåt annat behöva göra en formatering.
var vänlig förklara dig!!! har aldrig behövt göra en formatering pga att jag testat ett prog eller webläsare.
de spelar ju ingen roll vad vi gör så är du ju negativt inställd till de.
vill vi "leka" så låt oss!!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem