Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Sidpanelen

Sidpanelen

Återkommer med ett fenomen med min dotters laptop igen. Helt plötsligt så bara försvann sidpanelen och det går inte att få fram den hur man än gör, vad har hänt och hur får man den tillbaka?
Antal svar på detta inlägg: 44
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Då har jag ju svaret och kan ge det till den personen som skulle råka ut för det i så fall. Tycker att Göcke kan svara för sig själv och inte komma från andra och jag väntar fortfarande på ett svar från honom på mina frågor och det kan bara han ge mg och ingen utomstående.

Sedan har du ju inte svarat på min hjälp i denna tråd innan så jag fattar inte varför du nu helt plötsligt har en massa svar att ge på frågor som rör Göcke och ingen annan.
Raj-Raj ,
du får i fortsättningen göra som du har gjort i denna tråden
länka till den artikel som hjälpte dig, så himla svårt är det inte.
en bättre feedback kan vi inte få

men vi skall inte behöva be dig om det.
eller någon annan heller.
och jag jäklas inte, är bara nyfiken av mig.
går ett problem att lösa , så kan det vara guld värt för alla.

angående feedback .
i denna tråden nedan fick du hjälp via mail, men hur ni fixade det
lyser med sin frånvaro.
[www.internetstart.se/forum/las.asp?id=95166&sida=2]
i denna så har du bockat för att den är löst, men vart tog lösningen vägen
[www.internetstart.se/forum/las.asp?id=93663]

jag tänker inte nämna fler , för jag anser det inte mödan värt.
du har get svaret för denna tråden. det är jag nöjd med.
Sedan vill jag från någon moderator få ett svar på denna fråga, var står det att man är TVUNGEN att lämna svar på hur man löst ett problem!!! Kanske man inte alltid vill ge ut ett svar och det avgör väl jag och ingen annan om jag vill, eller har jag fel?
Annons
Vad jag mailar till en person är väl ändå mitt privata!!! Nu får du ge dig Göcke för detta börja likna rena rama.......

Jag har ett privatliv också och det som jag pratar med vänner och bekanta om det är inget som jag tar upp här och kommer aldrig att göra heller. Det finns andra forum som jag nämnde innan så detta är inte det enda. Mina mail är en privat angelägenhet och inget som alla har med att göra.
Göcke: Ännu en lögn från dig angående den tråden som du länkar till, jag skrev väl att jag "blåste datorn" och då är det väl ett svar nog? Lägg av nu och håll på detta viset...
Lika bra att svara på den andra länkade tråden också, det problemet löstes aldrig och därför finns det inget svar att ge på den tråden och ingen hade någon lösning heller så jag stängde den. Är du klar nu med dina lögner mot mig eller har du fler?
är det så att du inte ger ut ett svar ,
så har du ju med detta sagt att jag tar emot hjälp,
men skiter i att ge något tillbaka.

ingen är tvungen att lämna feedback.
men i min värd, är det så att feedbacken , är livsviktig,
om man skall fortsätta att hjälpa till.

jag med flera har inte suttit här och gett förslag annars.
Jag har ju inte fått något svar som löste mitt problem så vad är problemet för dig?
Men hallå Raj Raj
"vet. Det finns något som heter vett & etikett och det vet i fan om du vet vad det är efter det inlägg som du har gjort i min tråd här".

Vilken lågvattennivå du visar RAj Raj.
Det är nog läge att stänga tråden här.

Ursäkta mig PerAsk, i din tråd.... Vad jag kan se så har jag startat denna tråd!!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem