Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Varning för www.onoff.se

Varning för www.onoff.se

Jag vill varna för www.onoff.se! Beställde ett gäng essenser till SodaStream - varenda flaska var gammal (den äldsta 3 månader efter bäst före-datum)! Så det var ju knappast något litet slarv med en flaska eller så - utan här pratar vi varenda flaska! Snacka om att man tappar förtroende totalt för onoff.se! Jag ska aldrig mer handla varken på onoff.se eller i någon Onoff-butik, jag är så besviken!
Antal svar på detta inlägg: 34
Sidor: «1 2 3 4

Los Lovos tipsar:

Sluta snåla. En snål människa är en ledsen människa ..

Som tyskarna säger, extra kostet extra ..

Eller som amrisarna säger .. There ain't no such thing as a free lunch..

Eller som vi säger i Sverige, man får vad man betalar för.. ALLTID!
Los: Vadå snåla? Jag snålade inte, det var där de hade den smak jag eftersökte - det var knappast priset som styrde, onoff.se är dyrare än de "lokala handlarna" på SodaStream-essens.

Förklaring till de som tycker att jag ska handla lokalt: Vi bor "ute i bushen" och har drygt 15 mil till de "lokala handlarna" (därav det myckna "geschwinta" internethandlandet) och "de lokala" hade inte det jag ville ha och det skulle dröja innan den smaken skulle komma in p.g.a. SodaStream inte räknat med att det skulle bli sån åtgång, så de låg då efter i produktionen... Därför blev det helt enkelt onoff.se och inte "lokal handlare".

Jaja nu är ju min "affär" över med onoff.se och SodaStream har fått igång produktionen - så nu finns det nästan nästgårds ( och i skafferiet vårt )
Hej!

Va? Finns verkligen Sodastream kvar???

Jag trodde det var nåt som fanns i början på 80-talet..
Annons
=D http://www.sodastream.se/start.htm

Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem