Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Google Chrome

Google Chrome

Hej alla här, någon som upplever trassel med Google Chrome webbläsaren? Här hoppar den och hackar och har sig. Man får börja om ett antal ggr om man till ex vill lyssna på en låt på YouTube. Musiken fungerar men inte bilden, den kommer stötvis med ett par tre sekunders mellanrum. Samma sak om man läser en tidning till ex, scrollen rycker hela tiden bit för bit. Tips emottages tacksamt. Har inte heller gjort något speciellt med datorn som kan vara orsaken. Hälsn. L.
Antal svar på detta inlägg: 44
Sidor: 1 2 3 4 5 Nästa »

Nej,jag kör chrome nu! Den rycker lite i sidled när man växla till annan sida! annas funkar den!
lagera!

Här funkar Google Crome perfekt.

Testa att avinstallera Google Chrome och ta hem ett nytt. Är det samma fel
så har du troligen en infekterad dator. Kanske Babylon.

Prova!
Virus sök,samt rensa cookies osv,använd cccleaner till rensningen,uppdatera alla adobe,dvs flashplayer , osv. uppdatera även ditt operativsystem,microsoft= windowsupdate...Lycka till..I denna ordningen Helst..
Annons
lagera!

Detta är länkat av Google Chrome!

http://www.youtube.com/watch?v=EceKsb9WJH8
Nu upptäckte jag en annan sak med chrome!!


Om du skriver ett inlägg och trycker på "Förhandsgranskar" Och sedan på "Tillbaka" Så försvinner hela inlägget du skrev! Du kan alltså inte ändra ditt inlägg du skrev!
I FF är det annorlunda! Där kan man hellre inte ändra sitt inlägg! För trycker du på tillbaka" Så går det inte att lägga in det igen!

OBS! Gäller inte IE Där funkar det som det ska!!
Vill man skriva inlägg på IS Forum så får man hålla sig till IE, därmed basta.

Tack för tipset "Thomas2". Nu vet vi detta.
Thomas/leiake...
Det va detta jag kunde ge mig f..n på.

Då jag skulle ändra på text eller annat som jag felaktigt skrev, så har jag fått kopiera och sedan backat tillbaka för ett nytt inlägg för att skriva det rätta...

Men som jag sagt tidigare, man vågar inte fråga...

Då blir antagligen svaret...

"Åsnan känns igen på öronen, den dumme på sina ord"

leiake, ditt uttryck är skitbra,
Ok,tackar för alla svar,ang "det regnar och regnar" så fungerar som sagt ljudet, och nu var ju detta en stillbild, men en sång till ex med Sara Löfgren som är rörlig ,den stoppar och stoppar efter ett par tre sekunder,sedan till Thomas så såg jag det också i dag när jag skulle skriva inlägget, på IE däremot fungerar i alla fall musikfilmerna. Till sist till leiake, jag ska kollla att ominstallera få se, men man vill ju helst inte härja med sånt, har rätt stabila virusjägare och även brandväggar så det ska inte vara några risker där. Men ok, vi får se vad som händer. Hörde någon annan som också hade samma sega funktioner just med Google-Chrome. Ok, ha det bra alla. L.

jag säger bara
om alla ängnade sig att göra en standard
då fanns bara några få problem i världen.

Nu kör alla sina egna race

läste att Kina ska gör egna PC/android OS osv
de har ju gått om Engelskan som internetspråk

Hallelulia!!!

Nu får vi lära oss Kinesiska på kvällar.
hur kommer det att fungera sen, när många inte kan engelska ännu.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem