Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Google Chrome

Google Chrome

Hej alla här, någon som upplever trassel med Google Chrome webbläsaren? Här hoppar den och hackar och har sig. Man får börja om ett antal ggr om man till ex vill lyssna på en låt på YouTube. Musiken fungerar men inte bilden, den kommer stötvis med ett par tre sekunders mellanrum. Samma sak om man läser en tidning till ex, scrollen rycker hela tiden bit för bit. Tips emottages tacksamt. Har inte heller gjort något speciellt med datorn som kan vara orsaken. Hälsn. L.
Antal svar på detta inlägg: 44
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

i FF så kan du skriva och sen förhandsgranska, gå tillbaka och ändra/fylla.
FF funkar även för mig.
Chrome får kasta sig i väggen, de har ändrat förutsättningarna för många webbsidor med att styra sitt skit till sin egna standard.
Annons
Hej,som sagt, dom styr och ställer som det passar dem. Vi får se vad som händer, synd ändå för den har ju varit snabb och bra. Men ok, vi avvaktar. Hälsn, L.
FF funkar inte alls!! Med att gå tillbaka och ändra Rutan "Förhandsgranska" är då ej tryckbar!!
Men IE Funkar det!!
Thomas2 , där får du förklara
det troliga är att du godkänt för publicering
och då ligger den redan på servern och inte på din dator längre
och kan den då inte läsa in den , då är det intresant varför

för då har de även avikigt från gängse standard igen.
Hur kan den komma ut för publicering när jag kolla på förhandsgranska??

Det är ju först när jag godkänt! Men däri mot går det att ändra genom att först publicera,och sedan gå tillbaka och ändra!

"Redigera ditt inlägg"
Thomas2 , jag har kollat att det fungerar i FF , så fungerar det inte för dig så är det något problem med din FF.

det går både att backa innan publicering och fortsätta att skriva och publicera och använda den lilla redigera ikonen i FF

däremot får Chrome gå i papperskorgen, den får mig att känna mig övervakad
Ja Chrome har helt klart blivit sämre på sistone! Lika dant med comondo!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem