Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Google Chrome

Google Chrome

Hej alla här, någon som upplever trassel med Google Chrome webbläsaren? Här hoppar den och hackar och har sig. Man får börja om ett antal ggr om man till ex vill lyssna på en låt på YouTube. Musiken fungerar men inte bilden, den kommer stötvis med ett par tre sekunders mellanrum. Samma sak om man läser en tidning till ex, scrollen rycker hela tiden bit för bit. Tips emottages tacksamt. Har inte heller gjort något speciellt med datorn som kan vara orsaken. Hälsn. L.
Antal svar på detta inlägg: 44
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Förstår inte vilken Google Chrome ni pratar om här??? Har kört stabil version GC en längre tid och den har bara blivit bättre vid varje uppdatering. Den startar på ett nafs och laddar webbsidor så man inte hinner med även om jag har ganska många tillägg installerat.
Om du skriver ett inlägg och trycker på "Förhandsgranskar" Och sedan på "Tillbaka" Så försvinner hela inlägget du skrev! Du kan alltså inte ändra ditt inlägg du skrev!

jonahHex!! Funkar detta på chrome? Så är jag en boarorm!!
funkar det för dej JonahHex , då är det någon ny inställning de har hittat på.
och det har ju hänt i andra läsare också.
Annons
Thomas2!

Du har rätt. Det går inte att förhandsgranska i Google Chrome.

JonahHex missförstår dig, som vanligt.

Jag har senaste uppdateringen. 20 minuter sedan.
Även jag har Google Chrome och jag undrade faktiskt varför det inte funkade med förhandsgranskningen. Men inlägget går att hämta tillbaka om man "backar" till höger istället för vänster...
Sen redigerar man efter att ha sänt iväg inlägget, så det vore ju bra om man hade lite mer än två minuter på sig då...10 min eller nåt sånt..

GC skall ju vara den webbläsare som är bäst ur virussynpunkt och sånt, har jag läst.
Anne_Sofie!

Det enklaste är att använda IE. Förr i världen gick det inte att förhandsgranska i någon webbläsare.

Då tog jag en kopia av mitt inlägg. Så lurig är jag.

Kollade i Google webbstore efter eventuellt tillägg som kunde fungera.
Men det finns så många tillägg och appar så Kina verkar glesbefolkat i detta
sammanhang.
Anne_Sofie , tiden är satt av säkerhetsskäl
vi testade med längre tid , med då satt man och redigerade i sin egna inlägg.
inget bra system.

din variant med att backa höger , var rätt intresant
det är de isåfall ensama om i chrome, men kanske kan ge er ett andhål

Jag testar i 1 minut och 59 sekunder. Jag hann. Puh!

Denna lilla sak som Google Chrome har för sig är inte bra. Den enda nackdelen med denna eminenta webbläsare som jag har hittat. T.o.m Sparbanken godkänner den så den måste vara bra haha.

Fel och brister får man finna sig i i alla webbläsare och allt annat med för den delen, inte ens leiake är 100% perfekt.

Vill ni kunna kopiera oformaterad text så testa detta tillägg till GC.

http://goo.gl/mgHIH
JonahHex!

Jag är långt ifrån perfekt. På en skala 1-10 så är jag en 3:a när det gäller avancerat
dataspråk och vissa program.

Skall man lära sig ett nytt program idag så får man läsa instruktionerna ordentligt.
Jag laddade hem Picasa för min smartphone tycktes gilla detta program. Men det
blir bara för mycket. Man orkar inte om man inte är helt fokuserad.

Verktygsfältet är fullt av konstiga knappar så man storknar.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem