Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

OCR-Nummer

OCR-Nummer

Jag hatar dessa lååååånga ocr-nummer! Krångligt så det förslår.

Man får sitta och dubbelkolla hela tiden.

Vad händer om man slår en siffra fel? Går pengarna i väg på annat håll? Och jag får kravbrev. Kanske kronofogen?

Det måste väl gå att lösa på ett enkelt sätt?
Antal svar på detta inlägg: 35
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Thomas2!

Släng inte den pappersfakturan utan betala den manuellt. Det är säkrast.
Det fungerar ju inte på stubinen. Du ser när det kommer E-faktura-. Jag har
bett om e-mail när så sker. Perfekt.

Okej tack leiake . Man får ju betala 19 kr i fakturaavgift varje månad med pappersfaktura

Det bli en helflaska absolut på ett år!!
Har du 10 fakturor/mån så räcker det till hummer också. Det blir ju 2500:-/år.
Annons
En annan variant är Autogiro. Sköter sig helt automatiskt då man väl kommit igång.

http://www.autogiro.se/
Leiake
Hur har du det med matematiken??
Det blir 2280:-/år men även det räcker både till hummer och brännvin!
Helt rätt ewaleif, Autogirot är en bra lösning också. Men lite jobb kan man ju må bra av, håller i alla fall minnet igång. Hälsn. L.
Hur lång tid tar det innan e-fakturan funkar? Kollade i dag men det stod att jag inte beställt någon från telia!! Men det har jag i går,och bekräftat!!
Det fungerar inte på stubinen. Du får vänta tills det är faktureringdax nästa gång.

Din nuvarande faktura förfaller ju 31 oktober. Nästa kommer inte förrän nästa år om
du har 3-månadersfaktura vilket jag förstår.

Det är inte vanligt att man sitter och väntar på fakturor men du är lite speciell.
Du är nog ensam i Sverige om detta syndrom.
Jag har månadsfakturer leiake. Det är inget syndrom, jag vill veta att allt funka på stubben!! Det är, därför jag lever än!!
När man gå in och tryker på knappen! Så ska det stå!

Du har beställt fakturer från telia,det kommer så småningom!! Och inte att jag inte ha beställt någon!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem