Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Deklaretionen

Deklaretionen

Har varit inne på skatteverket och sett min deklartion. Kvarskatt igen!!

Oss pensionärer ska dom suga ut till max!

Samtidigt får en viss VD i Swedbank 1 miljon i lönelyft!! Och dessutom jobbskatteavdrag!!

Utsugare!!!!
Antal svar på detta inlägg: 55
Sidor: 1 2 3 4 5 6 Nästa »

Första gången sedan jag blev pensionär för 10 år sedan får tillbaka 171 kronor, få nog bli en kryssning till sommaren
politikerna säger att om dessa vd gubbar inte får dessa löner så lämnar dom ju sverige,vore väl illa för dom gör ju så mycket bra för sverige.....mooahhahahahahahahahah SKITSNACK men vem fan bryr sig igentligen, svennarna är ju inte som franska bönderna typ....så de e bara gilla läget å svälja.....
Förövrigt kan man ju tycka att ,de e dax att gapa nu? Ni har haft hela livet på er med granskande media o blivit upplysta så börja gnälla nu i 13E:timmen...ja ja så dax nu va...!!!!! whiskas om pensionären själv får välja.....katastrof.....tack för ordet...
Annons
Vilken tjänst ska man välja för att se om man får tillbaka elller kvarskatt?
å glöm nu inte å rösta rätt, snart dax..,sparpengen på banken gör dig inte till en riktig borgare,inte lönepåökningen heller,allt har blitt dyrare,så de svennarna fått mer i börsen,har dränerats med allt annat som blivit dyrare....!!!!...fatta de nu en gång för alla,roligt me grovarbetarna som tjänar hyfsat å mådde gott under alla år,å nä nu ska vi bli borgare å tro att vi får mer pengar kvar i börsen.....ahahahahahahahahahahahah....sikka jäkla klantskallar va......hä häh häh hä..
ni får väl 3.25% påslag fån och med Mars månad

men erkänn att det är lite av gambling , det här med pensioner.
en VD har ju även en rejäl pension den dagen han slutar

så nog borde alla pensionärer höja rösten , tycker jag.
kolla ditt skattekonto. finns länk där nere på verkets hemsida,E-leg typ krävs
sorry för politik inblandningen göcke å daniel,radera om så krävs/Lazze.men kunde inte hålla truten...
JonaHex

Gå in under skatteuträkning!
lazze håll igen snacket om partifärger osv så håller jag mig lugn ännu.,
ingen skall få röd matta in på forumet för sina valmanifest. eller att ni har politiska åsikter som ni vill driva.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem