Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Om jag inte vill ha Windows 10?

Om jag inte vill ha Windows 10?

Jag har ett problem som jag undrar om någon kan hjälpa mig med. Sitter med en Windows7-dator och har fått erbjudande om att installera Windows 10. Jag vill inte ha det utan är nöjd med ett fungerande operativsystem.

Nu är det så att det finns andra uppdateringar från Windows Update som jag verkligen vill göra. Emellertid börjar Windows 10 hämtas och installeras så fort jag försöker hämta de andra uppdateringarna. Har försökt med att lägga Windows 10 bland dolda uppdateringar, men det hjälper inte.

Några förslag?
Antal svar på detta inlägg: 35
Sidor: «1 2 3 4

Tryck på 3 punkter överst i högra hörnet sen välj inställningar och längre ner så kan du radera vad du vill.
Jag har provat alla dom alternativen som finns där men icke sa nicke. Klickat jag i sökinformationsfältet på Internetstart så kommer alla tidigare sökningar upp.
Märkligt för det fungerar hos mig!
Ett fall för Göcke!
Annons
Funkar även för mig, men man blir ju lite nyfiken varför man egentligen vill ta bort besökta sidor? Enda gången jag gör det är när cache ställer till det och inte uppdaterar min hemsida.

Annars undviker jag det i de längsta eftersom man oftast måste sitta och skriva in lösenordet på alla sina sidor igen.
Skall ge er ett tipps

skilj på att rensa webbsidohistorik och söknamns historik osv
det finns nämligen en historiklista för alla av dessa kom ihåg saker , och då måste man angripa dem från rätt ställe

och är det IE11 eller Edge eller Facebook eller filsök osv
även om ni har tillägg

gemensamt för sådana här platser är just att rensa cacharna , men nu vet ni att det finns fler än en cach

lyckas ni nu eller vill ni ha fler ställen att leta i

bing bar , google bar , osv vidare har egna cachar

det behöver alltså inte vara besökta sidor bara som ni bör rensa..

lycka till,
jag är på TomTitt i Södertälje
och på hemresan så stannar vi till i Finspång och Badar.

Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem