Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Trollmor

Trollmor

Det är sommartid och jag försöker kompensera min skuld till hustrun genom att vara den som försöker trösta min ettårige son när han skriker på natten. Det är inte lätt. Jag försöker dock att arbeta systematiskt för att minska den tid som jag behöver vara vaken själv och för att undvika alltför stora ringar under ögonen på morgonen. Det gäller alltså att komma på den mest sömngivande och lugnande proceduren. Jag har gjort en jämförande studie mellan 'Trollmor', 'Vyss lull lilla palt' och 'Sov du lilla videung'. Jag har funnit att 'Trollmor' leder med klar statistisk signifikans. Ögonlocken går ned efter en fyra-fem Trollmor utom i svåra fall. Men det behövs något ännu bättre. Är det någon som har tips?
Antal svar på detta inlägg: 44
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Putte: du om någon borde väl veta betydelsen av manligt inslag under uppfostran. Vem VET hur det skulle gå annars. Konsekvenserna kan ju bli OÖVERSTIGLIGA!

(Dessuomt är det klart bra med en good-will insats under semestern. Det lönar sig.)
Ramon du är ute på farlig mark. Tänk om du hamnar under den berömda toffeln då kan det vara slut med både dig och grabben. Kom ihåg ett steg i taget så att du känner att du har fast mark under fötterna. Ditt uttryck -det lönar sig- låter som att du uttrycker en förtäckt utpressning. Ramon ett steg i taget! Jag håller på dig.
Putte Gunn!

Om din mor lever,kan du väl fråga henne,hur hon fick tyst på
dig,när du var liten.För hon måste ha provat alla knep,,men
misslyckats,då du fortfarande har svårigheter,med att vara
tyst någon längre tid.He,he

Kan hon bara avslöja ett sätt,som fick dig tyst,så är.

Ramon:s nätter är räddade.
Annons
Men visst är det märkligt att ingen kvinna kommit med råd här? Inser de inte att vi famlar i mörkret och behöver ledning av de som har patent på kännslor och sådant?
Nyblivna mödrar är så trötta,så dom orkar inte skriva inlägg
på IS.Det är ju inte ovanligt med barnskrik,på dagtid,när vi
herrar,är på vårat avslappnande och tysta,lugna arbetsplats.

Jag tippar att vi män,hellre gräver skyttegravar,med teskedar
än passar småbarn hela dygnet.
Men hallå! De kan ju skriva inlägg i andra ämnen. Företrädesvis sådana ämnen där de själva känner sig förfördelade.
Du har givetvis,läst mina tidigare,inlägg om rädsla och blyghet.
Det är ett stort steg att klämma fram vad man tänker ,på en
så stor grej som internet.
Jag tror,och jag vet,att det är svårt för många.

Sen finns det hämmningslösa,som Batting,Putte Gunn,Rob,
Los Lovos,som inte rädda för något.Mig själv,ej att förglömma.
Det är brist på kvinnor,på detta forum.Vi kanske skall börja
med nakenfoto,på tjusiga ,välväxta Adonis.Det kanske tänder
till.Vem vet.

Är kanske säkrare med stickbeskrivningar,och matrecept,där
man använder olika örter,som man inte kan uttala namnet på ens.Det är ju inne.Glömde,dessa gardinuppsättningar.
Teddy Bear eller någon annan danslåt med Elvis Presley.
lägg grabben på axeln och dansa runt med grabben, så får du motion också. Inget disco utan glidarvarianten

Det är klart att vi karlar skall kunna tippsa om hur man söver
sina barn/barnbarn
Göcke!

Ditt ordval: Söver ditt barn,är obetalbart.He,he.

Jag vet :En trasa indränkt med eter.100%-igt.
lite väl drastiskt, att ta till yttre kemikalier

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem