Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Tantslem

Tantslem

Varför ökar Tantslemmet bland äldre kvinnor....Jag får ofta skamliga förslag...Är jag glad och trevlig, så är det precis som om det är frittfram att föreslå både det ena och det andra
Antal svar på detta inlägg: 45
Sidor: 1 2 3 4 5 Nästa »

Vad är Tantslemm? Är det en person?
Är det en man som raggar kvinnor eller en tant som är "slemmig"? Förklara gärna innan man kan ha synpunkt!
Det är ett uttryck! Har du aldrig hört "Gubbslem"?
Du som inte hänger riktigt med din tid, så kan jag tala om att tantslem är detsamma som gubbslem
Annons
typ äckliga gubbar som kladdar på småtjejer?
Som inte inser i vilken ålderskategori man hör hemma?
har väl alltid funnits, det är bara det att de kvinnor som är i 50 årsåldern idag är ju uppväxta under 60 talet med all frigörelse o så...

Sedan har du väl mål i mun Dansaren o säga nej tack, jag föredrar tjejer som inte har rynkor eller nåt liknande
Håller med Åke,är väl bara att avsluta dansen som tusentals tjejer fårgöra när mannen är slemmig, är väl inget mer ned det eller?

För tre veckor sedan blev jag utslängd från krogen, En äldre kvinna antastar mig för tjugofemte gången i följd. tog mig i skrevet. klämde på min rumpa. När jag höjde rösten och blev förbannat och sa att nu fick det vara slut.då kom vakterna "Hon antastade mig." Sa jag till vakten som kastade ut mig
Yeah right.
var det svar jag fick
Dansaren!

Jag blir lite avundssjuk på dig,och fler med mig.Dessa kvinnor
är dom aspackade eller halvblinda.Du måste vara en riktig
goding.Men är dom för gamla och packade,så blir man för-
bannad.Det är rent av pinsamt.
Håll er till ämnet och företeelsen Tantslem / Gubbslem när ni är ute i svängen.


mch // göcke moderator IS
Okej, det kan också betyda grinig gammal gubbe som skall bestämma och stå ivägen. Typ 40-talister.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem