Varför ökar Tantslemmet bland äldre kvinnor....Jag får ofta skamliga förslag...Är jag glad och trevlig, så är det precis som om det är frittfram att föreslå både det ena och det andra
Antal svar på detta inlägg: 45
Ja du livsdansaren om jag skulle stanna upp och tänka till över hur en 25 åring kan bli kär i en som är 70 år då kommer jag nog att slå rot! Fast även här finns det kanske undantag som bekräftar regeln.
Det jag har svårt att se, bortsett från det sexuella är hur de skall mötas intressemässigt. På några plan förvisso, men hur kul kan det vara för en 25 åring att träffa sambons kompisar och vice versa?
Det jag har svårt att se, bortsett från det sexuella är hur de skall mötas intressemässigt. På några plan förvisso, men hur kul kan det vara för en 25 åring att träffa sambons kompisar och vice versa?
Ja, du har rätt kvinnor över 45 år är rena slemmet på dansgolvet
Quinn.. Nu generaliserar du .....de flesta kvinnor går ut för att festa med en man......Men sedan finns det en grupp äldre kvinnor
Runt 50-60 år som tafsar....Och går över gränsen....
Är det för att vi män antas tycka det är coolt att bli tafsade i skrevet av berusade 55-åriga damer? Jag tycker inte att det är coolt..............
Runt 50-60 år som tafsar....Och går över gränsen....
Är det för att vi män antas tycka det är coolt att bli tafsade i skrevet av berusade 55-åriga damer? Jag tycker inte att det är coolt..............
Annons
Slemtanterna är nog den ålderskategorin av damer som har tagit jämställdheten på allvar. Kan äckelgubbarna… så kan vi!
Egentligen är detta en löjlig debatt-man kan vara både motbjudande och äcklig fast man är 25 och sexig och lockande fast man är 60!
Åldern behöver inte vara något negativt-se på Sean Connery som blir sexigare med åren..eller Madonna -vem av er hade sagt nej tack till någon av dem?
Det finns svin av båda könen och i alla åldrar-en kille på 25 som tror han är Guds gåva till kvinnorna är lika motbjudande som en man på 55 som tror det samma..
Skönheten sitter ju i betraktarens öga som det heter och vi betraktar ju olika eller hur?
Alla har vi ju någon sorts uppfattning om vad vi tycker om-personligen skulle jag aldrig stå ut med att ha sex med någon som bara var ung och snygg-det räcker liksom inte...
Åldern behöver inte vara något negativt-se på Sean Connery som blir sexigare med åren..eller Madonna -vem av er hade sagt nej tack till någon av dem?
Det finns svin av båda könen och i alla åldrar-en kille på 25 som tror han är Guds gåva till kvinnorna är lika motbjudande som en man på 55 som tror det samma..
Skönheten sitter ju i betraktarens öga som det heter och vi betraktar ju olika eller hur?
Alla har vi ju någon sorts uppfattning om vad vi tycker om-personligen skulle jag aldrig stå ut med att ha sex med någon som bara var ung och snygg-det räcker liksom inte...
Nane där kanske kvinnligt och manligt krockar, på det sexuella planet alltså! Generellt sett kan en man ha sex med en kvinna som är tänd, men skulle inte utseendet passa ja då vill man därifrån direkt efter akten. Om hon är snygg, ja då vill man ju stanna. Jag kan inte ha fel för i så fall skulle varenda prostituerad och samtliga porrklubbar få slå igen sina affärsverksamheter.
Madonna och Sean, javisst för de har lyckats fånga världens uppmärksamhet. Lek med tanken, att hon jobbade inom äldreomsorgen och han i skogen hur många skulle då tycka dessa giganter vore attraktiva.
Nane, pengar och framgång gör personer attraktiva!
Madonna och Sean, javisst för de har lyckats fånga världens uppmärksamhet. Lek med tanken, att hon jobbade inom äldreomsorgen och han i skogen hur många skulle då tycka dessa giganter vore attraktiva.
Nane, pengar och framgång gör personer attraktiva!
Jag går hellre hem med en äldre kvinna än någon som är jämngammal (jag är 20år) 45åringar kan sin sak i sängen och behandlar mig som en kung.
Jag förstår inte vad som kan vara så fel med det.
en mogen kvinna i sänghalmen är bättre än en oerfaren fjortis så är det bara, inga krav bara att köra på allt du orkar inget snack om "jag vill inte eller jag törs inte".
Det bästa sex jag hittills haft är med en kvinna som är 52 år vi gjorde allt som en man och en kvinna kan göra med varandra helt utan några krav alls.
Underbart ni vet inte vad ni missar.
Så ert snack om Tantslem är bara helt fel....
Jag förstår inte vad som kan vara så fel med det.
en mogen kvinna i sänghalmen är bättre än en oerfaren fjortis så är det bara, inga krav bara att köra på allt du orkar inget snack om "jag vill inte eller jag törs inte".
Det bästa sex jag hittills haft är med en kvinna som är 52 år vi gjorde allt som en man och en kvinna kan göra med varandra helt utan några krav alls.
Underbart ni vet inte vad ni missar.
Så ert snack om Tantslem är bara helt fel....
Ottoman, skulle du även kunna tänka dig en 70 årig kvinna också och gå med henne till ett party exempelvis där alla dina jämnåriga kompisar är samlade? Efter partyt skulle ni ha en haftig kärleksstund tillsammans!
Putte:dina uttalanden får stå för dig...pengar och framgång har inte ett dugg med saken att göra-inte för mig åtminstonde.
Om nu en snygg kvinna gör att en man stannar-varför är då deras män otrogna? Ditt resonemang borde ju betyda att fula kvinnor inte får en man och det stämmer verkligen inte.
Dessutom-har du varit hos varenda prostituerad? Eftersom du tycks tro att det bara är snygga tjejer som blir det...
Om de två nämnda kändisarna hade haft andra jobb hade det haft mindre betydelse-de hade garanterat inte gått hem utan sällskap ändå!
Ottoman:det är ditt fel att vi över 45 tror att alla vill ha oss
Om nu en snygg kvinna gör att en man stannar-varför är då deras män otrogna? Ditt resonemang borde ju betyda att fula kvinnor inte får en man och det stämmer verkligen inte.
Dessutom-har du varit hos varenda prostituerad? Eftersom du tycks tro att det bara är snygga tjejer som blir det...
Om de två nämnda kändisarna hade haft andra jobb hade det haft mindre betydelse-de hade garanterat inte gått hem utan sällskap ändå!
Ottoman:det är ditt fel att vi över 45 tror att alla vill ha oss
Nane jag tror att det förhåller sig så här, att när man klivit upp på berget från alla håll och kanter då blir just det berget ointressant.
Vad gör man då -inte jag förstås, men alla andra dumma karlar- jo man letar ett nytt berg att bestiga. Därför lever porrindustrin sitt eget liv oavsett demonstrationer, lagar och paragrafer som förbjuder detta.
Synd, men jag har faktiskt aldrig varit med en prostituerad kvinna, men på porrklubb med live-sex har jag varit. En besvikelse faktiskt! Det var som att vara bjuden på kalas men förbjuden att äta och delta i festligheterna. Illa!
Vad gör man då -inte jag förstås, men alla andra dumma karlar- jo man letar ett nytt berg att bestiga. Därför lever porrindustrin sitt eget liv oavsett demonstrationer, lagar och paragrafer som förbjuder detta.
Synd, men jag har faktiskt aldrig varit med en prostituerad kvinna, men på porrklubb med live-sex har jag varit. En besvikelse faktiskt! Det var som att vara bjuden på kalas men förbjuden att äta och delta i festligheterna. Illa!
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem