Söndag 24 november 2024 vecka 47
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Tantslem

Tantslem

Varför ökar Tantslemmet bland äldre kvinnor....Jag får ofta skamliga förslag...Är jag glad och trevlig, så är det precis som om det är frittfram att föreslå både det ena och det andra
Antal svar på detta inlägg: 45
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Hallå!
Tantslem-gubbslem.
Vad håller vi på med?
Tjejslem, killslem.
Hur ser vi på människor egentligen?
några kvinnor föredrar yngre män-några män föredrar yngre kvinnor
killar vill ha tjejer-en del äldre kvinnor
tjejer vill ha killar -några äldre män
Jaha-så är det och har alltid varit.
vi människor är olika -har olika behov.
Snusk som jag ser det, är avsaknad av ömsesidighet och respekt.samma ord och handling kallas intimitet när-ömsesidighet och respekt råder mellan 2 människor.'ser vi den andra människan ,som ett objekt till för att tillferedställa mina behov-uttnjyttja för egen vinning-mannipulera-ljuga för att tillskansa mig sex.då har vi fattat fel.då är vi kvar på djurstadiet.
nätet-uteställena är fylld av igenkorkade-fantasilösa-fördomsfulla människor-som tror att dom är frigjorda..när dom visar upp sina kön-klämmer tafffsar-oibjudna på andra. sorgligt..
unga-släta
äldre-rynkiga
VADÅ?
sex är till för alla-intaget med respekt-en tillgång och den vackraste -starkaste känsla vi har- har inget med ålder att göra.
Njut av din kropp-den gåva du fått.förvalta den väl-med respekt och kärlek.
Svik inte dig själv för dig skall du leva med i det liv du fått-blir du sviken -utnjyttjad av andra-kan du gå därifrån-men från dig själv kan du aldrig gå.
livsdansaren:

Väl rutet!
Hum, jag tyckte hela inlägget var motsägelsefullt och talade mot sig självt. Fast företeelsen är ju förstås tveeggad. Om personen som tafsar på mig tilltalar mig så är det givetvis en jättebra handling personen i fråga utfört. Om jag däremot finner personen frånstötande så är hon absolut, och otvivelaktigt mycket slemmig!
Annons
Jag tror inte ett dyft på att en 20-25-årig kille eller tjej på fullt allvar kan älska eller bli sexuellt upphetsad av någon som är i 70 års åldern! För att en relation med så stor ålderskillnad skall funka måste det nog finnas hel del pengar med i bilden.
Vad tror ni en yngling väljer, om valet står mellan en ny fräch Ferrari eller en gammal trött slutkörd Volvo Amazon som ibland går och ibland inte? Jag tror att ynglingen väljer Ferrarin!
Dock, om ynglingen däremot vet att det ligger undstoppat ett antal miljoner i dörrar och säten på Amazonen då blir valet naturligtvis svårare.
Hur som helst är det vackra tankar som livdansaren ger uttryck för, men jag tror dessa står långt ifrån verkligheten. Tyvärr!
Dansaren, men du det är väl härligt med skamliga förslag och med tjejer som klappar en i baken. Jag ser det som en uppskattning och inte som något nedvärderande, men smaken är som osv och det är bara att gilla läget, typ om man säger!
Putte:

Oj, hyckleridetektorn går på högvarv. Var det inte du som i övriga trådar skröt om hur mycket yngre dina kvinnor är?
dansaren:

en sak till:

vill ändå ge dig ett litet tipps om hur du kan få *tantslem* att sluta nypa, funkar alltid för mig:

le mot personen och börja viska på något:
...gurggel, gurggel, sedan hosta helt okontrollerat i personens öra, harkla dig, och dra slem genom näsan. andas ljudligt några gånger,
be sedan om ursäkt och säg att du har smittsam influensa feber.
hosta och gurgla igen!

det kan inte gå fel!

haha!
Dansaren- Har du ingen tajming alls..
jag skulle direkt fråga damen om vi kanske skulle gå hem till henne och titta på etsningar.. sen skulle jag bankat bäver hela den natten och gått hem med ett leende på läpparna dagen där på...
tänk att du missade en sån chans.. taktlöst.
Jovisst Los, men vem har sagt att det inte hade med pengar att göra?
hej p.gunn
vi har vår fria vilja..det är vi själva som utformar vår verklighet.moral. vårt livsinnehåll....vi som har en egen vilja vill säga..din verklighet verkar vara utformad av andras tyckande och tänkande..angående verkligheten...ibland är det bra att stanna till..tänka ett tag..försök..sen kan du läsa min text en gång till..vad är verkligheten..vems verklighet...valet är ditt..mitt...andras.livet är vad vi gör det till...vackert är det i alla fall i min verklighet.

Sida:

Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

Logga in eller klicka här för att bli medlem