Söndag 24 november 2024 vecka 47
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Tantslem

Tantslem

Varför ökar Tantslemmet bland äldre kvinnor....Jag får ofta skamliga förslag...Är jag glad och trevlig, så är det precis som om det är frittfram att föreslå både det ena och det andra
Antal svar på detta inlägg: 45
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

fel
ni kan fortfarande disskutera företeelsen Tantslem och Gubbslem

// göcke moderator IS
Gubbslem är ett påhitt av samma tjej som hittade på "Jätteproppen Orvar". De betyder ungefär samma sak. Något som står ivägen. Stoppar och och proppar till.
Stackars Dansaren...inte kul att få känna sig som kvinnor gjort alltid.
Det finns ju ingen patentlösning på sånt här-de som är slemmiga är det oavsett vad man säger...höja rösten brukar sällan hjälpa.
Men jag brukar klämma tillbaks och det är sällan något dom gillar..du kan ju alltid testa-eller kolla in hur tjejer gör när det gäller gubbar...
Annons
nane nu är det så här att vi killar kan inte ge en tjej en örfil för då åker vi på anmälan om misshandel. Och att säga att orsaken är sexuellt ofredande det skulle ju ingen tro på eftersom det är en kille det handlar om.
Ja denna killen dansade ju tydligen rakt ur lokalen när han klagade. När jag och några kamrater var på företagsbesök så möttes vi av en dam i 60-årsåldern som glatt utbrast, "Oj vilka stiliga karlar!"

Jag blev givetvis glad, men tänkte samtidigt på vad en tjej skulle kunnat göra av situationen.
Vid ett besök på en nattklubb i Göteborg så gick jag förbi en bardisk med tjejer så fick jag en kärleksfull klapp i baken. Detta gjorde ju hela kvällen! Jag vände mig om och konstaterade att de var snygga och dessutom yngre än mig, men jag kunde tyvärr inte avgöra vem som förärat mig denna klapp.

Fortsätt gärna med sådant där tjejer. Ja om vi inte säger ifrån förstås
Men herregud. Det är ju bara att ta på sig sitt sorgsnaste ansikte och gå därifrån. Det är flera mogna kvinnor som har kommit med förslag under det att jag jobbar. Om de bara flirtar och undrar om jag har lust att hänga på dem efter jobbet så säger jag bara med ett leende att det skulle inte min flickvän tycka om, sen går man vidare innan de hinner svara.
Det finns vidriga exemplar av båda könen, det är helt klart.
Men det är inte bara som "äldre propparna" som går till attack!
Man blir tex antastad av yngre småpojkar bla här på nätet men även i verkliga livet som tror dom är födda till att tillfredställa en "äldre kvinna".............det är oxå så man kan kräkas.

Men det är nog så att vi (man som kvinna) får stå ut med propparna!
kastar mig handlöst in i denna lilla slemmiga debatt om gubbar o gummor och ger alla en kram!

var glada för uppmärksamhet, en vacker dag bryr sig INGEN alls..
o det är faktiskt mycket värre..

en vacker dag blir vi ALLA så gamla o rynkiga, skrumprussin
att endast dom på kyrkogården anser oss behagliga..

jag tar allt positivt!

Håller med m0zQit0z, Man är kanske ensam snart så man får vara glad för varje klapp på baken eller kinden :krammar:
Dansaren

Välkommen till köttmarknaden där skamen och ångesten kommer dagen efter.

Det är som och gå handla på affären alla springer runt och jagar låga priser, skänns lite illa om man kommer in på krogen bara vill ha trevligt kväll snacka lite ta en öl typ.

Sen får man juh inte glömma bort att när "vissa" har ett par starka under västen så har nog åldern ingen betydelse.

(:p)

Sida:

Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

Logga in eller klicka här för att bli medlem