Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Klart fall av utvisning?

Klart fall av utvisning?

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,733247,00.html

Är inte detta ett helt klar fall där hela familjen skall utvisas omgående? Ja iof flickan får väl stanna om hon vill det men resten av dem är ej välkommna.
Antal svar på detta inlägg: 44
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Öppna alla gränser, riv alla murar och låt jorden bli ett enda land med allt gemensamt.
Vi är ju alla människor, med lika rätt till allt som finns och allt som har byggts upp av våra förfäder.

Ja, så brukar det låta från en del människor...
Jag undrar om de så som säger så har dörrarna olåsta där hemma... Om alla människor som vill får komma in och äta upp deras mat och använda deras hem som de vill, samt behandla deras gästfrihet med bristande respekt och otacksamhet.
Jag förutsätter iallafall att det är så...

Så ta nu med dig ett helt gäng med kamrater, klampa in till närmsta person med dessa värderingar, sätt dig vid dennes matbord, och njut av dennes ihoptjänade levebröd.
Ni blir säkerligen välkomnade med stor gästfrihet.

Eller......???
Det är inte bara politiker som är skitnödiga Rob. Snart kommer det ett hänglås här.

Batting

Bäva månde dom etablerade partierna i nästa val.
För hur än regeringen försöker att prata osanningar och mörka ned Sverigedemokraterna - så går detta parti stadigt framåt.
Sanningen går aldrig att dölja i längden.
Annons
Sverige och många svenskar saknar rent civilkurage... Detta gäller även politikerna. Men fler och fler blir vi ju som inser att vårt land får större och större problem med den ökande invandringen.. man ställer sig själv frågan när får det vara nog?
Vem har utsett Sverige till världen samvete? Varför är vi så flata i vår opinion, när våra nordiska grannar sätter ner foten och markerar sina gränser...?

Funderar på om min röst hamnar hos SD.. eller om det finns något annat alternativ?.. men helt klart är att SD borde få mer att säga till om i svensk Riksdag när det gäller den svenska flyktingpolitik som idag råder!!

regards
:Mokos:
Mycket skitprat här...om ni tror att det är så bra utan invandrare förslår jag att ni söker efter senaste Faktum på SVT:s hemsida...där kan ni se inslaget om en förort till Edinburgh som har 99 % etniskt vita - jag har aldrig sett nåt värre...

Själv bor jag i ett område med ganska många invandrare och har aldrig sett något som ens kommer i närhen av det de sysslade med i filmen...inte en enda vuxen fanns ute-kanppast förvånande...
Hittar det inte nane.... precisera dig. Vad heter inslaget?

Det finns inget som är så fult i vårt land nuförtiden som att bli uppfattad som rasist, eller ännu värre nazist. Denna stämpel får varje svensk som protesterar mot invandringen och har mage att ifrågasätta varför vi svenskar ska låta folk från världens alla hörn ta del på vår välfärd, den välfärd vår äldre generation byggt upp. Samma generation som vi nu vanvårdar på underbemannade service boenden eftersom äldrevård inte får kosta pengar. I detta landet råder inte åsiktsfrihet, ordet är fritt bara om det stämmer överens med rådande normer. Det är därför det är så få som protesterar, av rädsla för att få den fulaste av stämplar.
wicked kunde inte sagt det bättre själv.nu är det dags att vi reser oss mangrannt,och säger stopp nu får det vara nog! är vice ordf. för SD norr-Västerbotten och kan bara säga att medlemsantalet ökar lavinartat,ju mer sk "hedersmord" terrorist försök med sk. svenkt medborgarskap,mm mm ju fler som nu fått nog.vi var det största partiet utanför riksdan förra valet,men det har tystats ner av dessa facister som styr landet.men vi får väl se hur dom tystar oss när vi kommer in i riksdan, tror att dom får bita i det sura äpplet då.
Instämmer Wicked!!! Sverige är inte längre en så vacker demokrati som man kan tyckas tro.... det är en åsiktsdiktatur som formas av våra medier, tidningar och TV... där får vi reda på vad som är "rätt" och "fel".. och gud nåde den som skulle ha en impopulär åsikt!
Medierna som annars objektivt skulle spegla verkligheten har blivit åsiktspoliser och hetsjagar med fradgande käftar efter personer med "fel" åsikter!

Det är bara för oss som inte finner oss i att ställas i fållor för åsiktslikriktning att i valet visa vad svenska folket verkligen tycker!

regards
:Mokos:
Instämmer helt Wicked. Bravo!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem