Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Apatiska barn vanvårdas.

Apatiska barn vanvårdas.

På nyheterna kan man höra att de apatiska flyktingbarnen i vissa fall kan ha vanvårdats. Tydligen handlar det bland annat om förgiftning. Vad ska man säga om det?
Antal svar på detta inlägg: 49
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Jag måste hållsa med lite här. Sen dessa apatiska barn togs upp i media så verkar statistiken ha ökat enormt.

Det räcker med att ett flyktingbarn ligger i en säng 10-15 sek framför medias kameror och försöker se lite apatisk ut för att detta skall klassas som apatiskt och absolut borde få stanna i sverige.

Fortsätter vi så, så får vi snart tränga ihop oss med hela Afrikas befolkning här i Sverige.
Varför skall dom svenska myndigheterna vara så enormt blåögda?
Jag ser ett rasist svin i dig Fajjer.

Men det är ok Göcke och Daniel tycker inte om invandrare.

Det är en internet nazi sida InternetStart. Dom brukar radera och göra som dom vill med forums inläggen för att få fram sitt budskap.

Tråkigt med så låg IQ på moderatorer.
Internetstart är ingen nazisida, och att moderatorerna här tillåter en öppen debatt där alla åsikter får komma till tals är fantastiskt. Många svenskar vill minska på invandringen, men alla dessa svenskar får inte komma till tals, och när deras röster höjs blir de baktalade som nazister och rasister.

Om du önskar att ditt inlägg ska få vara kvar Göran Päron så föreslår jag att du inte går till personangrepp mot moderatorerna.
Annons
När "folk" saknar argument så tar de ofta gärna till skällsord och personangrepp. Patetiskt.
Undrar bara lite stillsamt om ironi är ett skäl till att inläggen tas bort?
Då ska jag genast sluta försöka vara rolig....
Ber tusen ggr om en miljon, Göcke och Daniel...
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,735205,00.html
bara ett nyhetstillägg...
Hej!

Nu är det ju här att är barnen så där sjuka skall dom ju läggas in för proffessionell vård på Astrid Lindgrens sjukhus tills dom e friska igen..och inte vara hemma..

Och jag Inte att barn fejkar som det framkommer i media..
Men i vissa fall har läkare kommit fram till att barnen mår bäst i sin hemmiljö, med föräldrar och syskon. Om så är fallet ska de ju vårdas i hemmet. Anser man att barnen fejkar så är det ju ännu bättre att de får vara hemma, och inte kosta sjukvården tiotusentals kronor per vårddygn.
Ignorera bara folk som Göran Päron, osakliga fånar som utan att presentera ett enda argument direkt går till angrepp mot människor har inget berättigande här.
Jag tänkte just svara på denna tråd, men såg att alla duktiga IS:are redan sagt det som jag själv ville få sagt, så det blev ju genast en en onödighet.

I övrigt: Nej, jag diskuterar ej med argumentslösa personer som kräks galla när deras ytters begränsade argumentsförmåga sviktar. :)

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem