Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

DNA registrering

DNA registrering

Läste att Alf Svensson vill DNA registrera alla invånare i Sverige.

Är det inte lättare att fråga GUD herr svennson, han bör ju ha stenkoll...

Antal svar på detta inlägg: 51
Sidor: 1 2 3 4 5 6 Nästa »

Om vi börjar med att ta fingeravtryck alt. DNA på alla som invandrar till Sverige, så är ju hälften av problemen lösta med en gång!
Samtidigt så tycker jag att man som invandrad i Sverige skall respektera våra seder, bruk & lager, om man inte gör detta så skall man varnas, händer det igen så skall man utvisas ur landet, för då passar man inte in i vår kultur.
Mvh

Imigrationstänkaren
javisst! hälften av problemen blir ju lösta! Men resten då? OM ALLA Svenkar som åker till kos i Grekland är registrerade i ett DNA register, då skulle många brott bli lösta där! Imigrationstänkaren! Tänk efter lite! Många misstänkta gärningsmän skulle oxå bli fria.
Mvh

Utvandrartänkaren
Bra svar, instämmer helt med dc++!
Annons
har vi inte en fingeravtrycks bank först skall vi inte ha en dna bank heller, på alla i sverige.
sen får vi nog tänka till och ha ett val om vi skall ha en dna bank, och att vi får en lag på att det inte kommer att användas i komersiell syfte före.
den här storebror övervakar mentaliteten tycker jag håller på att gå för lång utan att vi skriker stopp.
titta bara på island som har en dna bank på nästan alla och som styrs av komersiella medel. och vilka ideer de har på vad man kan använda det till.
nä det räcker att vi inte kan stoppa faktura skojare och otillbörlig registrering när vi är på nätet.
Svar till dc++....

Du missförstår...... Om en människa invandrar till Sverige och missköter sig, så tycker jag att den personen skall utvisas direkt! Först efter en lång stund (10år) skall man som invandrare bli en fullvärdig medborgare med samma skydd som infödda har. Detta sätt är enligt mig det enda sättet att tackla dom problem vi har med immigrerande kulturer i vårt land. Dessutom så skall givetvis alla som begår brott som är av tyngre karaktär registreras i ett register, typ DNS, fingeravtryck!

Immigrationstänkaren
Svar till Immigrationstänkaren...
Jag håller med dej precis, om invandringen, man ska inte bli utvisad när man har varit i Sverige så länge som 10 år, om man inte har begått brott förstås!

Svar till Göcke...
Bra svarat!
Göcke har vi inte en fingeravtrycksbank?
För varje brott som begås så läggs ju fingeravtrycken till ett stort register så de kan söka i om andra brot begås...
inte på alla svenskar innan de är mistänkta för brott
Svar till "Minion IT Partner"

Vad fan ska det betyda? Menar du att hälften av alla brott som sker i Sverie sker av invandrare? Jag tycker att du ska tänka efter lite innan du säger kastar ur dig så trångsynta kommentarer..
SVENSK lag skall gälla för alla, SÅ enkelt är det! Och utvisning för kriminella! Och inget medborgarskap, för de som begått brott, som t.ex. kvinnomisshandel, narkotikabrott, barnmisshandel, mm. vi skall inte vara så naiva, men alla skall få CHANSEN visa OM och att de kan sköta sig! Lära sig språket! jobba, eller studera, OCH DNA-test på alla. (blir dyrt)men fingeravtryck, på alla invånare i S.innan brott begås!
enkelt. de som gömmer flyktingar borde betala deras uppehälle, annars pajar hela migrationspolitiken, . Det är inte "gudstro" godhet att gömma utvisade, barnen far illa! Trött på daltet!
Det finns inte ens bostäder till tonåringar OCH andra, det ÄR NOG NU!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem