Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Ingen politik på IS

Ingen politik på IS

Jag tycker IS forum har fått en onödigt låg nivå efter att man inte längre får diskutera/debattera samhället och politik men jag förstår också att moderatorerna har jobb och verkar ha fullt upp med barn/familj mm och inte har tid med modereringen.

Men att bara kort stänga av alla såna diskussioner/debatter gagnar väl ingen?

Jo..jag förstår att man inte skall ha personangrepp eller rasistiska åsikter men för den skull ta bort hela samällsdebatten är väl andå att ta i???

Eller vad tycker ni andra???

Antal svar på detta inlägg: 51
Sidor: 1 2 3 4 5 6 Nästa »

håller med dig bubben! lite för mkt smileysar och caps lockade meningar nuförtiden...
Kanske inte för jag är så speciellt aktiv i sådana ämnen, men det är alltid kul att läsa.
Jo, jag kan hålla med. Politik är ett samtalsämne som alltid kommer att vara på tapeten, och ett förbud att prata politik känns som om ett toalettförbud när man är kissnödig...det krävs ju att man lättar lite på trycket ibland.
Jag kan dock förstå varför man inte vill diskutera politik här på forumet...diskussionerna kan ju bli lite inflammerade och känslorna kan gå lite höga ibland.
Men visst...jag hade gärna sett lite politik här..
/ Breeze
För er som vill diskutera politik m.m. finns alltid flashbacks sida
http://www.flashback.info/
Annons
Jag håller inte alls med er -Bubben,Micke o. Brezzes.

Jag tycker att IS Forum håller en "fin och hög nivå " och inte alls en "låg nivå" som ni tydligen vill att det ska vara.

Det finns säkert många andra platser där ni kan debattera, babbla och skända om det är det ni är ute efter. Men låt oss hålla IS Forum fritt från sådant.
. . . Även de som inte tycker om sådana här inlägg måste få framföra sina synpunkter.
"Låg nivå" vill jag inte hålla med om, IS är min klara favorit, men jag får väl ändå sakna ett samtalsämne, eller...

Sen behöver man väl inte "babbla och skända", axe, bara för att det råkar vara politik...men, tyvärr är det ju så att sådana diskussioner spårar ur väldigt lätt och snabbt.
Så därför förstår jag förbudet och accepterar det utan omsvep.

Ha en skön kväll / Breeze
Som det var förut var det KAOS men som min halvfar sa:

Kan inte kyrkan stå mitt i byn???

Breezes: Jo visst är det så...men det är ju bara att radera såna inlägg som spårar ur eller numera banna den personen från forumet.

Så enkelt är det!

Ingen politik på IS.Då mår jag illa.Det räcker med tjatet på TV.
Sen finns här tusentals sajter,som ni kan gagga,fram och tillbaka.

Snuskiga historier,och politik bannlyses.Punkt slut.
haha leiake! Det är väl bättre att ha ett forum där man kan diskutera allt! eller?
Sak samma..

Jag har gått över till ett annat ställe där jag kommer till bringa mera tid men kommer ha kvar IS som startsida.

Jag har aldrig begripit vad problemet är eller var. Varför kan det inte finnas en sektion som heter "Diskutera vad som helst - på egen risk"?

Alla känsliga låter helt enkelt bli att läsa trådarna under den sektionen och vi andra kan gå loss på varandras åsikter utan att störa någon annan.

Någon som kan förklara vad som skulle hindra en sådan lösning?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem