Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Historier

Historier

Det äldre paret hade nu först på gamla dar fått elström indraget i stugan.
Gubben (en förståsigpåare) hade berättat för frugan om
allt det nya drog ned sig.
Man kunde bara trycka eller vrida på en knapp så hände något.

En tvättmaskin inköptes och när den var på plats så kastades
några klädesplagg in, och maskinen kördes igång.
Där stod både gub...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 65
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

Lille Magnus var 8år, och liksom andra pojkar i sin ålder var han väldigt nyfiken. Han hade hört ganska mycket om det där med sex från e andra pojkarna, och undrade hur det egentligen gick till.

En dag frågade han sin mamma, som blev väldigt generad, och istället för att förklara sa hon åt honom att gömma sig bakom gardinen en kväll och titta på sin äldre syster och hennes pojkvän. Detta gjorde han.

Följande morgon beskrev Magnus allting för sin mamma så här:

Först satt syrran och hennes kille och snackade ett tag, sen släckte han nästan alla lampor och började krama och pussa henne. Jag tror syrran höll på att bli sjuk, för hennes ansikte såg så lustigt ut.

Han måste ha tyckt det också, för han la sin hand innanför hennes blus för att känna på hjärtat, precis som en doktor skulle ha gjort. Fast han var inte lika duktig som en doktor, för han verkade ha problem med att hitta hjärtat. Jag tror att han höll på att bli sjuk också, för snart hade båda två börjat flämta och var alldeles anfådda.

Hans andra hand måste ha varit kall, för han stoppade in den under hennes kjol nu. Syrran blev värre, hon började stöna, sucka, grymta och vrida sig, och hon halkade nästan av soffan. Det var då febern kom! Jag vet att det var feber för syrran sa att hon kände sig riktigt het.

Till slut fick jag reda på vad det var som gjorde de två så sjuka. En stor ål hade krupit in i hans byxor på nåt vis, den bara hoppade ur hans byxor och stod där ungefär 25 cm lång, jag svär! Han tog i alla fall i den för att hindra den från att smita.

Syrran blev riktigt rädd när hon såg den, hennes haka föll ner och hon började ropa på gud och liknande. Hon sa att det var den längsta hon någonsin sett. Jag kunde ha berättat om dem som finns i sjön. Syrran blev plötsligt modig och försökte döda den genom att bita av den huvudet.

Plötsligt gurglade hon och släppte taget om den, jag slår vad om att den bet henne. Därefter tog hon den med bägge händer och höll den stadigt medan killen tog fram en munkorg och drog den över ålen. Syrran lade sig tillbaka och särade på benen så att hon kunde få ett saxgrepp om den, han hjälpte till genom att ligga på ålen.

Ålen slog emot av bara farten och syrran började stöna och vrida sig och hennes kille välte nästan soffan. Jag antar att de försökte mosa den mellan sig. Efter ett tag så slutade ålen röra på sig och syrran suckade stort. Hennes kille reste på sig och se på fan, de hade dödat ålen.

Jag vet att den var död för den bara hängde där och en del av innanmätet hängde ut. Syrran och hennes kille var trötta efter kampen, men de började hångla igen ändå. Han började krama och kyssa henne, och titta, ålen var inte död!

Den hoppade upp och började bråka igen. Jag antar att de är som katter, har två liv eller nåt sånt. Den här gången försökte syrran ta död på den genom att sätta sig på den. Efter 25 minuters brottning så var ålen äntligen död. Jag vet att den var död den här gången, för syrrans kille skala av skinnet och spola ner den på toan.

Juvenilt.
Hej har läst era roliga historier
kunnde in låta bli att skicka en egen ewelina


Två äldre damer sitter, och njuter en cigg och en drink, på en bänk utanför ålderdomshemmet då det börjar att regna.

Den ena rullar ut en kondom, trär den över ciggen och fortsätter att röka.

Maude:

- Vad är det??

Erna:

- Det är en kondom, på detta sätt blir cigaretten inte våt.

Maude:

- Var har du fått tag i en sån?

Erna:

- Jamen, dom kan man ju köpa i dom flesta butikerna.

Dagen efter parkerar Maude rullatorn nere vid apoteket, hon går in och frågar efter ett paket kondomer.

Apotekaren, tittar konstigt och förundrande om vad en äldre dam på 81 år skall använda kondomerna till, så han frågar henne lite förläget:

- Vilket märke hon önskar?

Maude:

- Det spelar ingen roll, bara dom passar till en Camel.

Annons
Ha ha ha..........suveränt bra!!


Mi
Ni är för härliga!! var får ni alla historier i från? Ni är ett riktiga glädje ämnen!!
Mimmi61
Här kommer ett recept på fruktkaka.

FRUKTKAKA
1 dl socker
4 ägg
2 dl torkad frukt
1 tsk salt
4 msk citronsaft
nötter
2 l whisky

Gör så här:
1. Ta fram en mellanstor skål. Kolla whiskyn genom att smaka. Häll i
whisky i ett decilitermått och drick. Upprepa.

2. Sätt på elvispen. Smaka återigen på whiskyn, för att se om den
fortfarande håller kvalitén.

3. Blanda 1 dl smör i en stor skål, lägg till 1 msk socker och vispa
igen. Kolla om whiskyn fortfarande är god, drick ännu en kopp.

4. Schtäng av elvischpen. Knäck två hönor och schläng i schkålen, med
all torkad fjukt. Schätt på elvischpen igen. Om den fjuktade torken
faschtnar i schkålen vrid loss den med en muvschkrejsel.

5. Schmaka sen om whischkyn fortfarande är god.

6. Schen schka du schila 2 dl schalt, eller nåt schånt. De e inte schå
noga. Kolla whischkyn!!

7. Schila schitronschaften, lägg till en mat...sched...och schå
schocker - eller nåt, va fan! Schmörj ugnen. Vrid kakformen på 220 grader, glöm inte att schtänga av elvischpen.

8. Schläng ut schkålen genom fönschtret, och... schå kolla schen
whischkyn.

9. Äää, gå å lägg dej... Vem fan vill ha fjuktkaka...........?
Ok, massa bra, då fortsätter vi...

Askungen hade fyllt 75 år. Efter ett långt liv med prinsen, som nu var död, satt hon ute på sin veranda en skön sommardag med sin hankatt Bob.

Helt plötsligt uppenbarade sig hennes goda fe och Askungen frågade:

-Mina goda fe, vad gör du här efter alla år?

Den goda fen svarade:

-Askungen, du har levt ett perfekt liv sedan jag sist såg dig. Är det något du önskar dig djupt inne i ditt hjärta?

Askungen blev något förvånad, men lycklig och tänkte efter.... Sedan sade hon:

-Jag önskar att jag var rikare än jag kunde förstå.

Vips, så var hennes guldstol förvandlad till renaste guld. Bob, hennes trogan gamla katt, hoppade upp i hennes knä, lite skräckslagen.

-Tack, min snälla fe, sa Askungen.

Fen svarade:

-Det var väl det minsta jag kunde göra för dig, vad vill du ha som din andra önskan, Askungen? Askungen tittade ner på sin gamla sköra kropp och sa:

-Jag önskar att jag var ung igen... På en gång förvandlades hon till en ung skönhet och hon kände hur vigören kom tillbaka.

Då sa den goda fen: - Du får en önskan til, Askungen.

Askungen tittade på sin förskräckta katt och sedan sa hon:

-Kan du förvandla min katt Bob till en ung snygg man? Så stod Bob där, den tjusigaste av män som hon någonsin sett. Han var så snygg att fåglarna i skyn föll ned vid hans åsyn.

Den goda fen sa: -Ha det så bra med ditt nya liv! Så försvann hon som en blixt i ett blått elektriskt sken. Under ett par minuter tittade Askungen och Bob varandra djupt i ögonen. Askungen satt som förstumad och beundrade denna urtjusiga karl.

Då gick Bob sakta fram till Askungen och kramade henne med sina muskelösa starka armar. Han böjde sig ner och blåste lätt i hennes hår och viskade:

-Nu ångrar du allt att du kastrerade mig.......

Kalles lärare frågade en Kalle.
- Om det finns 5 fåglar på en telefonledning och en jägare skjuter ner 2. Hur många är det kvar?
- Inga.
- Njae... Rätt svar är 2, men jag förstår hur du tänker.
- Får jag fråga fröken en sak? undrade Kalle.
- Ja det får du.
- Om det sitter 3 kvinnor på en bänk och äter glass, den ena suger på glassen, den andra äter på glassen och den tredje slickar på glassen. Vem är gift?
- Jaa... Det måste väl vara den som suger på glassen, säger fröken.
- Njae, rätt svar är den som har vigselring på fingret, men jag förstår hur du tänker.
På flyget till Chicago hade en herre ett antal gånger försökt att gå på toaletten, men det var hela tiden upptaget. Flygvärdinnan såg mannens problem.

'Min herre, sa hon. Ni kan få låna damernas om Ni lovar att inte röra knapparna där inne.'

Mannen gjorde det som han var tvungen att göra och medan han satt där uppmärksammade han de där knapparna som han hade lovat att INTE röra. Varje knapp var identifierad med bokstäver: VV, VL, PP, samt en röd knapp med bokstäverna ATB. Han funderade en stund.

'Vem skulle få veta om han tryckte på knapparna'?

Han tryckte på VV. Då spolades Varmt Vatten försiktigt i baken.

'Vilken härlig känsla', tänkte mannen. Herrarnas toalett hade minsann inga sådana trevliga förnödenheter.

Han tryckte på knappen med bokstäverna VL. Varmvatten ersattes med Varm Luft, som mysigt torkade bakdelen. När varmluften tog slut, tryckte mannen på knappen PP.

En smärre Puder Puff smekte då hans ända, samtidigt som en doft av vår började spridas i rummet.

'Vilken helt underbar känsla', tänkte mannen och njöt i fulla drag.

Damernas toalett var verkligen mer än bara en toalett, det var ett helt rum fyllt av kärlek, omtanke och ödmjukhet. När puderpuffen var avslutad kunde han inte motstå frestelsen att trycka på ATB-knappen.

'Jag kommer att vara i extas tänkte han, helt otroligt!'.

Sen blev allt svart.

När mannen vaknade till liv igen, låg han på sjukhuset i Chicago. En sköterska tittade ner på honom med ett snett leende på munnen.

'Vad hände egentligen', frågade mannen?

'Ni tryckte på för många knappar', svarade sjuksköterskan och fortsatte: 'Den sista, röda, knappen ... är en Automatisk Tampong Borttagare. Er penis ligger under kudden, herrn !'

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem