Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

När jag gjorde bort mej

När jag gjorde bort mej

Är det någon som har några roliga episoder att dela med sej av till oss andra? Själv har jag bara det här vanliga tråkiga att man säger hej till personer som man tror man känner, men icke. Ös på nu folket med roliga grejer. Alla är ju inte roliga egentligen, för den som känner att man gjort bort sej. I efterhand kan det väl skrattas åt dom jobbiga "görabortsejgrejerna" också i och för sej. Kom igen nu. Var inte blyga.
Antal svar på detta inlägg: 59
Sidor: 1 2 3 4 5 6 Nästa »

Nu ska jag ut och köpa glass. Tveksamt om jag klarar det utan fadäser. En gör så gott en kan.
Var på affärsresa med min kompanjon. Vi delade ett dubbelrum. Ingen av
oss är gay. Tvärtom.

På natten kände jag antagligen varm hud intill mig. Jag började våldtaga min
kompanjon.

När jag ligger uppe på honom så säger han:

- Vad gör du Leif. Vill du gosa??

Då vaknade jag.
Leiake. ska man tro på det. din fantasi skenar värre än tåget Jag skulle ut och köpa glass, men det glömde jag på vägen. Kom hem med salami och saltade mandlar i stället. Kanske inte och göra bort sej direkt men blir sur på mej själv.
Annons
Bambi!
Gå tillbaka till affären och köp ett paket smör, då kanske du kommer hem med en glass?
patrikke. Ett alldeles utmärkt förslag. Tyvärr orkar jag inte gå ut mer i dag. Jag lovar att testa det nästa gång.
Jag var husmor på en matservering,
och fick varje morgon mjölk från Arla.

Killen som körde ut mjölken och och jag tog
alltid en fika innan han fortsatte sin körning.

Men en dag trodde jag han glömt min mjölk,
eller hadde jag glömt beställa?

När han väl kom sa jag "Kors vad Du är sen !!"
Han små log ! Bakom honom stod en annan man,
en Tidstudieman med ett litet stoppur!!
Gissa om jag kännde mig dum !!
pensionär. Precis sådana små historier vill jag höra. Tidstudiemän var inte att leka med. Stämpeluren, övervakning, griniga chefer m m var inte att leka med.
Jag var med i ett folkdanslag som hade samträning i en ort i Värmland, på lördagskvällen hade vi en liten fest och dansade och hade trevligt.

I gammaldans som i folkdans byter man ofta partner, jag dansade först med en trevlig tjej, som dansade vidare till nästa kavaljer.

Efter några danser var det en ny tjej, så pratade hon med den förra, och då frågade jag.
Är det din syrra ? för dom var så lika,

men det var inte populärt !!!!
Det var hennes mamma
hallå. Nu har jag riktigt gjort bort mej. Lyckades tydligen skrämma bort alla. Jag begriper att det är sommar, sol, semester, sitta i trädgården och mysa, släktingar på besök, grilla, bada, segla, men det bör ju vara några fler än jag som inte har dom favörerna. Har jag lyckats med och skriva lite här, så kan fler. Eller är det bra på TV. Har dålig koll på det.
Kemos. Det där var ruskigt pinsamt. Har själv varit på väg att göra samma tabbe, men klara mej i sista stund. I bland ser yngre ut äldre än dom äldre. Tack för ditt bidrag.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem