Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

När jag gjorde bort mej

När jag gjorde bort mej

Är det någon som har några roliga episoder att dela med sej av till oss andra? Själv har jag bara det här vanliga tråkiga att man säger hej till personer som man tror man känner, men icke. Ös på nu folket med roliga grejer. Alla är ju inte roliga egentligen, för den som känner att man gjort bort sej. I efterhand kan det väl skrattas åt dom jobbiga "görabortsejgrejerna" också i och för sej. Kom igen nu. Var inte blyga.
Antal svar på detta inlägg: 59
Sidor: «1 2 3 4 5 6

leiake. Jag har många besvär också, men fingrarna har jag svårt att lägga band på och käften är svår att kontrollera.
Idag gjorde jag bort mej bara lite på morgonen.

Gick ut kl 07.00 för att ta bussen till ett ställe och kolla lite post åt en person.

Efter det åkte jag vidare för att handla åt mitt "lejon". Shoppingkärran var lite tung, så när jag klev av bussen hemma så fastnade hjulen under bussen.

Jag var helt fastlåst med eländet.

Kämpade så gott jag kunde och precis när busschaffören reste sej för att hjälpa mej så kom jag loss. Han såg nog sin tidtabell börja spricka.

Den var så där lagom "görabortsej" tycker jag.
Idag gjorde jag i princip inte bort mej när jag var ut och handlade.

Det enda som inträffade var att jag jonglerade med frukten. Det var värsta cirkusuppvisningen.

Den ville inte alls komma till mej, varken äpplena, pä ronen eller melonen.
Annons
Dagens lilla rapport.

Skulle marinera 3 st kycklingklubbor. Lat som jag var så tänkte jag använda vitlökspulver i stället för färsk.

Resultatet blev att jag skakade burken lite för mycket så pulvret skulle gott och väl kunna räcka till 13 kycklingklubbor.

Det betyder att jag inte kan gå ut på några dagar.

Vill ju inte riskera att någon svimmar i min närhet.
Idag var det min tur att göra bort mig ICA-kassan. Mitt ICA-kort var tomt.

Fick därför ta fram mitt Re:member. Vände" chipet" åt fel håll givetvis.
Blev nervös. Slog fel pin-kod, givetvis.

En trevlig herre i kön hade kommentarer i humoristisk stil.

När han skulle betala med sitt ICA-kort så vände han det fel.

- Det är ditt fel. Jag blev distraherad av dig.

leiake! Om du visste vad jag gillar sånt. Välkommen i gänget som jag brukar säga.

Känner ju så väl igen mej själv.

Klart att det är mitt fel. Jag försöker inte smita undan.
leiake! Du menade väl att det var mitt fel, så jag inte tar på mej någon annans skyldighet?

När jag läste igen så blev jag fundersam. Sa han så till dej eller?

Hur som haver. Jag har redan börjat se fram mot morgondagen. Vad ska jag hitta på för tokerier inne?

Förhoppningsvis kan jag ta en sväng ut i helgen. Håll tummarna.
Nu börjar dom ljuvliga vitlöksångorna sprida sej.Det är nästan så jag får yrsel.


Tur jag älskar vitlök. Kasta mat är inte min melodi.

Hitta på rätter med matrester gillar jag. Godast blir det med omelett har jag upptäckt.

Gammeldans låter intressant med alla partnerbyten...kinky

Sida:
« 4 5 6


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem