Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

När jag gjorde bort mej

När jag gjorde bort mej

Är det någon som har några roliga episoder att dela med sej av till oss andra? Själv har jag bara det här vanliga tråkiga att man säger hej till personer som man tror man känner, men icke. Ös på nu folket med roliga grejer. Alla är ju inte roliga egentligen, för den som känner att man gjort bort sej. I efterhand kan det väl skrattas åt dom jobbiga "görabortsejgrejerna" också i och för sej. Kom igen nu. Var inte blyga.
Antal svar på detta inlägg: 59
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Bea. Hur gick det? Du blev väl inte skadad. Om man kan skratta åt sej själv så blir allting mycket lättare. Jag är duktig att driva med mej själv när jag gör bort mej. Har en stor portion med självironi. Det brukar folk uppskatta.
>bambi< det gick bra ingen fara , jag har oxå mycke själv ironi men ibland kan man bli lite skärrad över pinsamma saker .

Tex en vinter när det va verkligen jätte kallt så ringde jag fastighetsskötaren atthan skulle komma o fixa värmen i elementen vi har haft mycke problem med det , ja så kom han och kikade på elementen varpå han gav mig en giftig blick och sa du kanske skulle skruva upp elementen innan du kallar på mig

Tack o lov så är han en snäll och rolig fastighetsskötare och vi flabbade en bra stund
Tjing Bea. Min särbo är fastighetsskötare, Om du visste vilka dråpliga histrorier han berättar för mej. Jag vill ju inte föra dom vidare, eftersom jag tycker jag har en viss tystnadsplikt. Själv fick jag ringa jouren en söndagsmorgon med stopp i toa. Vad berodde det på. Jo jag var så dum i skallen att jag hade spolat ner kattströ så det blev tvärsopp. Killen som kom var inte glad på mej. Jag skäms fortfarande efter hans besök. Det var ju inte fina saker som bubblade upp ur toan. Nä fy vad äckligt. Nu slutar jag med den här beskrivningen av situationen.
Annons
>bambi< Japp fastighetsskötare har mycke att berätta både om vad dom hört och sett , och det är bra att inte föra det vidare lite recpekt måste man ha .

Ja kattströ i toan är ingen hit men det är sånt som kan hända värre är det me dom som verkligen hela tiden tömer kattsanden i toan det är inte bra .
bea. Jag försöker verkligen att ta hänsyn till andra. Här kommer dom gamla ordspråken in. Jag är dålig på det., men behandla andra som du själv vill bli behandlad. Man lär sej av sina misstag, ialla fall jag. Hoppas du har det myspys i värmen med dina nära och kära. Hos mej rinner svetten i pannan fast jag är ganska korthårig. Krams
>bambi< nä inga nära och kära här idag utom min katt förstås , och varmt är det väldigt varmt såg just lite på vädret och värmen kommer att hålla i sig *pust*

Det gör inte så mycke för mig då jag kollar på Tour de France på dagen och mot kvällen kollar jag på nån bra Engels krimminal serie det är min stora passion här i livet men musik kommer på första plats
God afton Bea! Jag är själv f.d kattmammma. Har haft 4 stycken. Mitt liv finns inte utan djur. Hundar, katter, hamster, fåglar och nu sist lilla kaninen. Glömde ju fiskarna också. Vad gillar du för slags musik? Själv lyssnar jag på allt utom körsång och jazz.
>bambi< Jag gillar ganska blandad musik men jag kan väl säga att musik som görs på en räfreng som passar alla är inte riktig min grej , jag är en Gothare och syntare sen finns det en massa pälror inom som jag gillar för att dom har nåt visst i rösten eller nån utstrålning som jag inte kan tacka nej till .

Riktig jazz är inget för mig heller men bluse jazz är skön , sen finns det väldig mycke fin kör inom operan men det ska va nåt speciellt för att jag ska gilla det .

Vad gillar du för musik ?
Tjing Bea. Ursäkta att jag inte svarat tidigare. Värmen däckade mej. Jag lyssnar gärna på 70-talsmusik. Tex Ten Years After. Inte får jag glömma Rolling Stones eller Rod Stewart heller. Michael J går inte heller av för hackor. Bland svensk musik så gillar jag Roxette. Sen blir det ju mycket Hip hop och Rap eftersom min kille har en tonåring. Om jag känner mej riktigt seriös så sitter inte lite Vivaldi helt fel, men det blir inte ofta. Glöm inte att Elvis lever! Bob Marley också! Har du lust att berätta lite mer vad Gothare är? Det är bara nåt jag hört men vet absolut inget om.
Hoppsan! Det här blev visst en musiktråd i slutändan.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem