Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

När jag gjorde bort mej

När jag gjorde bort mej

Är det någon som har några roliga episoder att dela med sej av till oss andra? Själv har jag bara det här vanliga tråkiga att man säger hej till personer som man tror man känner, men icke. Ös på nu folket med roliga grejer. Alla är ju inte roliga egentligen, för den som känner att man gjort bort sej. I efterhand kan det väl skrattas åt dom jobbiga "görabortsejgrejerna" också i och för sej. Kom igen nu. Var inte blyga.
Antal svar på detta inlägg: 59
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Vissa gör ju bort sig så fort dom skriver nåt på forumet, vilket jag också gjort. Men det finns några som gör bort sig oftare än andra, ingen nämnd och ingen glömd, hehe
IvoBaloo. Ja, jag hör ju till eliten inom det området.
Under mina 10 år på detta Forum har jag bett om ursäkt 1000 ggr. Minst.

Men allting beror på missförstånd.

Varför skall jag sitta och reta upp medlemmar medvetet på ett Forum.

Fattar ni! Så dum kan inte ens jag bli.

Det väldigt viktigt med rätt ordval samt gärna smileys i inlägget.
Framförallt "smileys". Men ibland räcker inte det heller.

Med andra ord. Ingen gör bort sig medvetet på detta Forum.

Men många blir missförstådda. Men ge inte upp.

Det är ju jag ett exempel på.
Annons
leiake. Det där med smiley´s tycker jag är bra. Men jag tror att många inte är så förtjusta. Dom tycker nästan att det är barnsligt. Jag menar nu inte bara här utan överhuvud taget.
Jag håller på att fundilera lite vad jag ska starta för tråd nästa gång. Har insett att man måste ligga lite lågt och inte vara alltför provocerande. Det kan vara knepigt för mej.
bambi!

Jag tar mig friheten att ändra dina smileys.

Jag håller på att fundilera lite vad jag ska starta för tråd nästa gång. Har insett att man måste ligga lite lågt och inte vara alltför provocerande. Det kan vara knepigt för mej.
leiake. Det är helt Ok. Dom stämmer ju också väldigt bra. Jag har lite mer hjärnsläpp än vanligt idag. Lågtrycket ute gör att skallen är lite extra oresonlig idag.
leiake. Titta hur viktigt språket är. Bara en sån grej att jag skrev lågtrycket -ute- . Ja var skulle det annars vara. Under soffan, eller?
Nu måste jag in igen angående mitt tidigare inlägg. Jag skäms. Alla har ju inte talandets och skrivandets förmåga p g a olika orsaker. Dyslexi t ex. Vet just nu inte om jag stavade rätt ens. Ursäkta så mycket!
bambi!

Jag har många handikapp men inte dyslexi. Konstigt nog.

Många på detta Forum har detta handikapp. Men jag tycker det är mysigt att
bara våga skriva inlägg i denna grymma mediavärld.

Först tänker man ju. Hur mycket Norrlandsguld var det här.

Men så är det ju inte.

Stavningskontroller finns ju. Men då blir det "krystat".
Det är som Google översättning till svenska. Den är inte bra.





Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem