Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows Live

Windows Live

Jag kan inte logga in på Windows Live Messenger 2011 eller Windows Live Mail 2011 utan får felkod: 800488eb, någon som har en lösning?
Antal svar på detta inlägg: 90
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 Nästa »

använder du drivrutinerna från leverantören av datorn
Ja det blir installerade när jag kör recovery automatiskt en sen har den ju hämtat uppdateringar från windows update.
Nu testar jag att köra med mitt mobila bredband från Tele 2 och även då får jag samma problem.
Annons
Flera program som jag försöker att uppgradera skriker om jag inte har någon internetuppkoppling fast det är uppkopplat.
nej datorspecifika drivrutiner finns på en separat skiva eller måste hämtas hem separat
Nej, inte till min hp dator och jag har alltid kört en recovery som ligger på datorn innan i ett års tid och det har alltid fungerat och allt funkar på den som ljud och allt annat.
jag kör också HP bland många, kolla på ditt märke så du inte har en HP uppgradering i alla fall. recoverydelen fungerar nämligen endast att återställa den fram till SP delen , sen måste du alltid kolla uppgraderingar hos HP.
När jag köpte datorn så var allt förinstallerat i den och skall den återställas så kör man bara recovery som finns i datorn.
envis är du .

men mitt förslag skadar aldrig att du testar , hur envis du nu än är.
Okej, jag skall kolla på HP om det finns några uppdateringar eller nyare versioner till min dator och återkommer med besked senare till dig om resultatet.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem