Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Snabbstartfältet

Snabbstartfältet

Jag har en fråga, jag har innan när jag har ställt muspekaren över t ex firefox och haft det öppet sett en miniatyrbild på den sida som var öppen i firefox men nu har jag bara en ruta med text vilken sida jag har öppen, hur ändrar jag så att jag får miniatyrbilden igen?
Antal svar på detta inlägg: 125
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Nästa »

Testade ditt förslag Hassez och ändrade på Spotify att visa ikon och meddelande men den visas inte ändå.
starta spotify
kommer spotify ikonen upp på aktivitetsfältet?
om ja ,
högerklicka på ikonen och fäst den på aktivitetsfältet.
Det har jag också testat men när jag stänger Spotify så försvinner ikonen igen.
Annons
Nu när jag startade Spotify som kom ikonen upp i aktivitetsfältet men alternativet att fästa i aktivitetsfältet fanns inte med då.
instalera om spotify

men hämta den från spotify först
Det har jag gjort och fick precis samma resultat som tidigare.
får du inte alternativet att fästa vid aktivitetsfältet när du högerklickar på ett startat spotify i aktivitetsfältet ??
Nej, det finns inte utan jag får öppna startknappen och högerklicka på Spotify i alla program och gå till programmets sökväg och sedan klicka på ikonen och där har jag fäst i aktivitetsfältet men trycker jag på den så fäster det sig inte ändå i aktivitetsfältet.

Jag gjorde nu en återställning till i går morse och då kom spotify ikonen tillbaka i aktivitetsfältet igen och det enda jag gjorde i går var att installera de uppdateringar som windows själv hade installerat.
Efter återställningen för en kvart sedan så fick jag installera om de 18 uppdateringarna igen som kom i Windows Update och när de var klara skulle datorn startas om och då var ikonen borta igen efter den omstarten
det är ju naturligt. och inget att anmärka på, att de uppdateras

frågan är ju mer varför registerposterna för spotify påverkas.
och att du hela tiden mister rätten att fästa den på aktivitetsfältet.

har du något tweekprogram i datorn

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem