Tisdag 30 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Snabbstartfältet

Snabbstartfältet

Jag har en fråga, jag har innan när jag har ställt muspekaren över t ex firefox och haft det öppet sett en miniatyrbild på den sida som var öppen i firefox men nu har jag bara en ruta med text vilken sida jag har öppen, hur ändrar jag så att jag får miniatyrbilden igen?
Antal svar på detta inlägg: 125
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Nästa »

Klickar jag på egenskaper för filen så står det Filtyp; Genväg (.Ink) Beskrivning; Spotify Plats; C:\Users\Challe\Desktop men det finns ingen sådan fil i mappen.
Jag har tömt hela registret på Spotify och även C:\ disken på allt vad Spotify heter, vart hittar jag Spotify cachen?
.ink är en dold fil kanske

under C: / Users / xxxx / AppData / Local / Spotify
xxxx är din användare

och här

C: / Users / xxxx / AppData / Roaming / Spotify
Annons
Jag har bockat av att den skall visa dolda filer men den finns ändå inte att hitta.
Filen finns inte i någon av de du refererar till Göcke.
någon .Ink fil kan jag inte finna på en helt fungerande instalation under /user
även om spotify är instalerad.
Nej, jag har dubbelkollat med min laptop och jag har inte heller den där, men frågan är då, hur ska jag bli av med den innan jag installera Spotify igen?
vilket program är det som larmar om den filen
Det är inget program utan jag går in i utforskaren och söker igen min dator efter Spotify och då får jag resultat att den filen finns
har varit ute ett tag,...

men har du provat söka inloggad som admin tänkte om det finns en fil under ett annat konto på datorn? för som jag kan se har du bara sökt under ditt användarkonto.

Ser du ingen sökväg i sökresultatet ? då det står att den finns borde du kunna se den

inte så att det ligger nåt kvar i prefetch mappen?



Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem