Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Är din granne skurk

Är din granne skurk

Detta kan man ta reda på. Det är inte bra. Men om man skall anlita hantverkare
så kan det vara väldigt bra.

Då söker man på företag. Det är alltid tillåtet.

http://goo.gl/cqnsG6


Antal svar på detta inlägg: 95
Sidor: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nästa »

Det är ett ruttet sätt att hänga ut människor på
Förhoppningsvis blir den stoppad snabbt. Återigen; Vart är vi på väg? Snacka om "ruttenhet". Hälsn, L.
Om det är en närboende så vet "skvallercentralen" detta innan domen har vunnit laga kraft. Skvallercentralen i en lite stad är snabbare än internet.

Att snoka i närstående personers liv är ruttet. Det brukar straffa sig.

Denna sajt uppger bara dom 5 senaste åren. Men troligen är den dömd att
misslyckas. Den är oseriös och utan riktigt telefonnummer.

Men att stoppa oseriösa hantverkare är den perfekt till.
Annons
enligt alla som kan lagarna så kan inget hända innan 2019
de har hittat jurister som funnit en lucka i systemet.

nej det är bara för J...

Mina grannar vill jag Hjälpa inte stjälpa
Det är bara svenska folket som inte skall vara informerade, på http://www.merinfo.se/ kunde man se vad kollegerna hade för lön och jämföra, det förbjöds snabbt varför skall det vara hemligt?, om man är brottsling varför skall det var hemligt, välj hur du vill leva och visa det.
Suveränt bra, det applåderar jag för.

I USA kan du få reda på t.ex om det bor en pedofil eller en mördare eller våldtäktsman i det område du tänker flytta till, och naturligtvis skulle det vara tacknämligt att få veta det även i Sverige.

Häng ut dem, absolut. De skall inte skyddas om de begått ett grovt brott, förstår inte hur man tycker o tänker i Sverige.

Hörde just när de intervjuade folk i lokalradion om frågan, inte en enda ansåg det negativt, så heder åt Malmöborna!
Bertil99!

När man har sonat sitt straff så skall allt vara glömt. Men så är det ju inte i verkliga livet. Brottet följer dig hela livet.

Bäst är kanske att fly landet och börja på nytt någonstans, men då får man ju
ljuga sig fram.

- Var bodde du i Sverige??
- I Stockholm!
- Har du bott där i hela ditt liv.
- Nej. Jag bodde 4 år i Kumla.
- Var det bra i Kumla.
- Nej! Det var lite instängt. Därför bor jag här i Guatemala.


North , är en felparkering ett grovt brott , eller en civil olydnad som går till domstol.

har du botat så skall du inte hängas ut
har du sen skyddad identitet så skall du definitivt inte hängas ut
Det jag nämnde gällde grova brott, det har jag som privat person rätt att få känna till, om en sådan person bor i grannskapet jag skulle flytta till.

Att inte kunna få en upplysning om sådant, anser i alla fall jag vara ett brott av myndigheten.

Brottslingar skall inte skyddas, läste senast i morse att 4000 personer utvisade från Norge efter grova brott, liknande uppgifter är troligen sekretess skyddade i landet där brottslingar skall beskyddas till varje pris.
North!

Hur har du tänkt dig att någon som syndat och vill tillbaka till ett bättre liv efter
sina bravader skall fixa detta om vederbörande inte får en chans.

Du kör ju ut dom i den kriminella världen igen med din tankegång.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem