Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Nu får dom väl ge sig

Nu får dom väl ge sig

Nu får väl kvinnokämparna ge sig! Idag den 20 juli läste jag i AB att lärarinnor haft sex med sina elever, trettonåring killlar. Vad säger då AB psykolog och s.k. expert på området, Eva Rusz jag citerar: Den sexuella dragningen mellan en lärare och en elev har lett till ”en osannolikt dålig lyckträff”.
De kvinnliga lärarna är känslomässigt svältfödda, nedtryckta av sina makar, och vill utöva makt över någon i en lägre position.
Vidare påstår hon att detta är som pedofili inte att det är pedofili.
Alltså. nu är det männens fel att att kåta kärringar ger sig på barn och att det egentligen är synd om dessa kvinnor som är så nedtryckta av sina män. Hur vet Rusz det? Kan det även vara så att alla män som ger sig på små barn också lider av samma symptom, att de är nedtryckta och av sina fruar samt känslomässigt svältfödda? Slutligen varför kommer denna i mitt tycke korkade analys just nu? Pedofildebatten har ju pågått länge!
Min gissning är att ROKS ledarinnor har satt djupa avtryck, ja så djupa att kvinnan är att likställa med en ängel. Felfri!
Antal svar på detta inlägg: 56
Sidor: 1 2 3 4 5 6 Nästa »

vad menar du???????????
splitx, läs en gång till och förstår du inte så kanske någon dyslexiskola kan vara dig behjälplig.
Putte:

Vad snackar du för smörja, när jag var 14 så hade jag redan haft sex med ett par olika tjejer i samma ålder sen ett par år tillbaka. Och inte fan hade jag tackat nej till att ligga med en sexig 26 årig lärarinna inte.
Annons

LL

Jag hade inte bara tackat nej, jag hade tackat ja med drömsk blick och en föreställning om himmelriket!

Snacka om Coolt för en tonåring!!!!!

Så resonerade ialla fall jag när jag var 13..........


// M

Lite stavfel där, men ni fattar hoppas jag....

Om det hade hänt mig så kan jag lova dig att jag fortfarande hade gått och drömt om den tiden... På ett MYCKET positivt sätt....

// M
Hade jag varit Studenten och läraren den vi har sett på kort hade jag varit mycket tysssst och gillat läget. Att sedan hennes agerande kan anses tvivelaktigt......ännu större anledning att hålla käft.
Ja absolut! Det måste ju vara 13-åringarnas fel så lömskt smugit sig på och förfört de där lärarinnorna.
Nej, ni missar poängen. Jag tror att det Putte syftar på är hur man nu vinklar detta, vem som är offret.

Ur Expressen idag:

"För att undvika en rättegång har åklagaren försökt nå en uppgörelse, en så kallad plea bargain, med Debra Lafave. Den gick ut på att lärarinnan skulle erkänna sig skyldig och godkänna ett långt fängelsestraff.
- Det handlade om väldigt lång tid, säger hennes advokat John Fitzgibbons till tidningen Tampa Tribune.
Debra Lafave tackade nej till åklagarens erbjudande. Hennes försvar handlar nu om att skylla på mentalsjukdom, utlöst av psykisk press, och därmed slippa fängelse.
Advokat John Fitzgibbons hävdar att arbetsförhållandena på skolan är förfärliga.
- Att placera en attraktiv ung kvinna i en sådan helveteshåla, det är som att lägga ett stycke rått kött framför hungriga lejon, säger han."
Jag tror att ni fattat mig fel, jag hade också krupit på henne. Nej det jag talar om är att en expert på området försvarar pedofili. Hon anser att det är männens fel att kvinnorna beter sig på detta sätt. Varför i hela fridens namn kom hon inte till männens undsättning när äldre män satte på tonåringar. Att det var svälfödda karlar som var nedtryckta av sina fruar osv.
Det som blir så fel är att män alltid är grisar och kvinnor allttid änglar oavsett vad dom gör!
PS: All pedofili är snuskigt, svinaktigt och äckligt oavsett vem som begår övergreppen, man eller kvinna.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem