Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Nu får dom väl ge sig

Nu får dom väl ge sig

Nu får väl kvinnokämparna ge sig! Idag den 20 juli läste jag i AB att lärarinnor haft sex med sina elever, trettonåring killlar. Vad säger då AB psykolog och s.k. expert på området, Eva Rusz jag citerar: Den sexuella dragningen mellan en lärare och en elev har lett till ”en osannolikt dålig lyckträff”.
De kvinnliga lärarna är känslomässigt svältfödda, nedtryckta av sina makar, och vill...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 56
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Batting

Så när Anna Lindhs mördare har avtjänat sitt straff så har han inte mördat Anna Lindh, är det det du menar.
Jag måste beröma Los Lovos för sin förmåga att kunna argumentera på ett bra sätt, ta upp saker som i vanliga fall är bannlysta, både bland media och hos vanliga allmänheten.
Jag följer alltid med spänning dina inlägg, och utgången blir alltid densamma.
I brist på argument så övergår många människor i två olika faser.
Den ena är att dom slutar diskitera med dig.
Den andra är att dom börjar svära, gorma och försöka förnedra dig, när deras brist på argument börjar sina ut.
Stå på dig! Det har du all heder av! :)
Den killen lär aldrig bli frisk, men tänk dig att du knuffar till någon i en krogkö som du blivit sur på. Killen faller olyckligt rakt ner i ån som effektfullt flyter där bredvid. Killen sugs ner i underströmmarna och återfinns aldrig mer. Skulle inte du gärna vilja kunna sona denna olyckliga handling en gång för alla istället för att resten av livet bli kallad dråparen?
Annons
Men nu var det väl avsiktigt mord det handlade om och vare sig dråp eller vållande till annans död?
Batting då blir du fälld för vållande till annans död inte dråp, eftersom det då kan klassas som en olycka. Dråp har du för avsikt att döda. Mord är planerat.
Okej, men du var ju mycket sur. Svår gränsdragning där

Men snick snack, jag tvivlar i alla fall på att jag i lagens mening skall betraktas som en mördare resten av livet om jag avtjänat straffet. Möjligen f.d. mördare.

Skall inte Göcke ingripa här snart? Jag har ju spårat ur helt
Batting


Du har någonting som är trasigt i din hjärna. Om du har någon.
Konstig respons... Antingen så skiter man väl i att svara, eller så skriver man väl ett riktigt svar. Det där är ju bara omoget.
Precis samma sak Los Lovos, att en gång dömd för våltäkt på minderårig och gärningsmannen förblir våldtäktsman. I folkmun förvandlas det till våldtäktsman och pedofil.
Naturligtvi skall en gärningsman vara rentvådd efter avtjänat straff, men verklighetén visar att de som känner till gärningen glömmer den aldrig och därför blir gärningsmannen alltid kallad eller åtminstone ihågkommen som pedofil, mördare, våldtäktsman, mordbrännare eller vad nu brottet gäller.
Det finns många brister i den nya lagen, men sanna mina ord samtliga jurister kommer att synas med lupp vid nästa fall som rör övergrepp på barn.
Dock måste man hålla i minnet, att jaga och sätta fast pedofiler måste ske med yttersta försiktighet. Det får inte bli som nu efter ROKS alla profetior och Evv Lundgrens forskning, att vi återgår till häxprocesser. Risken är stor eftersom en kvinnojour och dess expert var helt övertygade om att barn inte ljuger. Barn ljuger om samtalet läggs upp efter straff och belöning vilket nu har visat sig att många utredare har använt sig av just den samtlastekniken.
Batting

Så när Anna Lindhs mördare har avtjänat sitt straff så har han inte mördat Anna Lindh, är det det du menar.

Batting


Du har någonting som är trasigt i din hjärna. Om du har någon.

En gång mördare alltid mördare.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem