Nu får väl kvinnokämparna ge sig! Idag den 20 juli läste jag i AB att lärarinnor haft sex med sina elever, trettonåring killlar. Vad säger då AB psykolog och s.k. expert på området, Eva Rusz jag citerar: Den sexuella dragningen mellan en lärare och en elev har lett till ”en osannolikt dålig lyckträff”.
De kvinnliga lärarna är känslomässigt svältfödda, nedtryckta av sina makar, och vill...
Visa/dölj hela huvudinlägget
De kvinnliga lärarna är känslomässigt svältfödda, nedtryckta av sina makar, och vill...
Visa/dölj hela huvudinlägget
Antal svar på detta inlägg: 56
Hej!
Putte Gunn:
Var ligger ditt problem?
Du pratar mycket om tjejer och ROKS men jag fattar inte vad du vill komma fram till...
Har du blivit illa behandlad av tjejer i ditt liv eller är det bara så att du hakat upp dig på deras tjafsande om dittan och dattan?
Låt dom prata och tjafsa bäst dom vill...
Snacka går ju men snacka så det går är skillnad!
Ha det så bra!
Putte Gunn:
Var ligger ditt problem?
Du pratar mycket om tjejer och ROKS men jag fattar inte vad du vill komma fram till...
Har du blivit illa behandlad av tjejer i ditt liv eller är det bara så att du hakat upp dig på deras tjafsande om dittan och dattan?
Låt dom prata och tjafsa bäst dom vill...
Snacka går ju men snacka så det går är skillnad!
Ha det så bra!
Hej igen!
Kvinnor vrider och vänder ut och in på allt in i absurdum för att få som dom vill och ibland blir det helt galet och att man ska se dom som offer men det finns en baksida med detta också och man måste ha överinseende med detta...
Det är ju klart att dom känner sig underlägsna oss män och vill gärna vara som oss men det är inte alltid detta fungerar i verkliga livet när allt kommer till kritan och då blir dom ännu mera frustrerade och hittar på ännu mera konstigheter..mm..mm..
Detta är livets gång och kommer så att vara i evinnerliga tider....suck...
Kvinnor vrider och vänder ut och in på allt in i absurdum för att få som dom vill och ibland blir det helt galet och att man ska se dom som offer men det finns en baksida med detta också och man måste ha överinseende med detta...
Det är ju klart att dom känner sig underlägsna oss män och vill gärna vara som oss men det är inte alltid detta fungerar i verkliga livet när allt kommer till kritan och då blir dom ännu mera frustrerade och hittar på ännu mera konstigheter..mm..mm..
Detta är livets gång och kommer så att vara i evinnerliga tider....suck...
Jovisst är det så Bubben, men faran ligger i allt fler s.k. män ansluter sig till feminismen för att vinna politiska poäng eller vinna andra fördelar vilket i sin tur kommer att leda till att karlar står för allt ont och kvinnor för allt gott som sker. Vi är en bit på den vägen just i dagsläget!
Annons
Hej!
Jo men låt dess stackare tro detta då!
I verkigheten är det nåt annat och detta kommer att visa sig i framtiden när det visas att kvinnors maktbegär inte är ett dugg särskiljande från männens...
Dom TROR att världen blir bättre när kvinnor styr men jag har sett annat....
Jo men låt dess stackare tro detta då!
I verkigheten är det nåt annat och detta kommer att visa sig i framtiden när det visas att kvinnors maktbegär inte är ett dugg särskiljande från männens...
Dom TROR att världen blir bättre när kvinnor styr men jag har sett annat....
vart tog den där vilda tjejen vägen när man behöver henner?
Bubben, men att föra det i bevis att det alls inte blir bättre av maktgalna kvinnor än män är svårt. Har du någon idé hur man går tillväga?
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem