Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Kvinnor kör sämre än män

Kvinnor kör sämre än män

Om ni inte visste det förut så kör kvinnor sämre än män. Det har belagts i en rapport som lyder som följer: Faktum är att män och kvinnor har totalt olika inställning till teknik i stort, man brukar här tala om generellt manlig respektive generellt kvinnlig teknik. Skillnaden ligger främst i användandet där män tycks vilja använda tekniken till att upptäcka och utforska medan kvinnor främst ser till nyttan...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 55
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Gustav ett tips, gå till mitt första inlägg så förstår du debatten bättre! Vad jag inte förstår är dina sista inlägg vad dom har med bilkörning att göra.
Hur fan är man funtad om man skriver sånt säger Gustav, som mig, Putte Gunn naturligtvis. Kännetecken: Ovanligt klok och eftertänksam i alla lägen.
Glömde, det måste man vara för att köra bilen säkert!
Annons
Godnatt alla säkra och osäkra förare bakom ratten!

Putte Gunn.

Ännu en gång har du valt ett ämne som som utgår från dig själv och din egen upphöjelse över det kvinnliga könet! I samtliga trådar som jag har läst, så har du på något sätt försökt att finna något sätt att odugligförklara det motsatta könet, och upphöja din egen person.

Jag förstår att ämnet ligger dig varmt om hjärtat.

Men varför inte diskutera dina tillkortakommanden? Eller är det inte intressant ?

Jag håller förvisso med dig i vissa avseenden i denna tråd, då jag anser mig veta en del i ämnet.

En kvinnas sätt att hantera en bil är ofta alldeles för passivt, och försiktigt, vilket kommer sig av att en kvinna väger in många fler variabler i sitt beslutsfattande, en man har en kortare belsutsväg och kör därför bil på ett mer aktivt sätt och med större logik. Dock har mannen en tendens att "tänja" på gränserna vilket också leder till en ökning i olycks statistiken.

// M
Ett bättre namn skulle kanske vara Putte Fnask......:)
Om du har lust så skriv Putte Fnask för då kanske det känns bättre!
Minion det är inte roligt att skriva om sina misslyckanden, men däremot om vi män skulle ha varit lika känsliga som ni kvinnor då skulle det ha varit massjälvmord vid det här laget. Tänk vad påhopp vi fått tagit emot den sista tiden. Tallibaner, kannibaler, pedofiler våldsverkare och fan vet allt vad vi är. Därför behövs lite moteld så att det blir lite jämvikt i jämlikhetsdebatten. Detta är mitt eller om du så vill mina bidrag.
Dock skall du veta, jag älskar riktiga kvinnor! Det finns tre kvinnor som jag högaktar på Internetstart och det är Nane, Angel och så du Minion. Hoppas för guds skull att ni är tjejer. Ni har ofta bra sakargument och blir lagomt uppretade ibland. Dock en som håller sig diplomatiskt kall i alla lägen är Nane. En egenskap jag saknar, men skulle vilja besitta.

Putte.

Låt oss klargöra en sak, kvinna är jag inte.... Men...

Jag tar gärna en diskussion om jag finner ämnet tilltalande, och jag debatterar gärna med någon, om jag anser det nödvändigt!

När du skriver "-Tänk vad påhopp vi har fått tagit emot den sista tiden", så är det nästa svårt att hålla sig för skratt!

Har du någonsin slagit upp en historia bok ?

Tycker du att vi män har visat upp ett representativt sätt dom sista 200 åren gentemot kvinnor ?

Om du hade med dig en smula historia i din diskussion, så skulle du ha mer förståelse för den kvinno fokusering som vi genomgår i samhället idag!

Och värre blir det!

Så här är det ju alltid, efter ett bråk hemma, så är man snällare än någonsin. Har man varit dum, så är man alltid jättesnäll efteråt. Och som nu..... Efter all denna mansfixering som har varit genom historien, så är det nu kvinnans tur, och det blir ju lite överdrivet, för att göra markeringen hårdare!

Men jag håller med dig att det är för jä**a mycket ibland alltså......

// M
Det kanske är kvinnorna som tagit ut skilsmässa för att Putte Gunn inte ens är smart nog att sätta igång tvätt/diskmaskinen...

Det tror jag iaf !!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem